Hvor mye har dere gått opp i vekt?

termin 11 oktober (26+3 idag) og gått opp 7 kg.. Gikk opp 27-30 kg sist, men alt reiste+ litt til, so satsa på flaks denne gangen og ;-)

Har termin 25 Oktober og har gått opp 4 kilo.

Har gått opp 8 kg til nå, ikke noe å bry seg om kjenner jeg siden jeg tross alt venter toegga tvillinger, så da er det jo dobbelt opp av det meste....

Har gått opp 4 kg.

Skal vi se, jeg har termin den 25. og har gått opp ca. halv kilo.
Men som jordmor sa "veide du såå mye allerede før?". Eheh, hadde noe ekstrakilo på meg, og var litt redd når jeg ble gravid, men det ser ut som det går bra...

Er 25+3 og har gått opp 11, 5 kilo. Gikk opp 16kg sist. Ligger på samme mål som med førstemann :-)

27 fullgåtte i dag og har gått opp 8.3 kg...  12.4 i samme uke forrige gang, men jeg prøver å ikke stappe i meg alt jeg ser denne gangen (selv om jeg må innrømme at det er litt vanskelig)...

Er 30+2 i dag, og har gått opp 6kg. Det eneste jeg "må ha" i svangerskapet er melk og grovbrød, og det vel ikke det værste å ha dilla på.;)

Har termin 11.okt og i går på kontrollen kunne jeg konstatere +1kg fra startvekta hos jm. Er noe forskjellig på vektene til jm og lege for hvis jeg skal jeg ha gått ned 3kg siden første gang og ned 2kg siden et par uker siden... Men siden jeg går mest til jm (og veier minst der :-P) så går jeg ut ifra den... 

Når det er sagt så har jeg nok å ta av og det er jo fortsatt noen uker igjen så kan jo fort bli noen kg ekstra på kroppen :-S

28+3 og har gått opp 7,5 kilo :)

Termin 13 oktober og er 30+2. 174 høy og veier normalt 69 kilo. Nå veier jeg ca 77, og har dermed gått opp 8 kilo.

Til vanlig er jeg 160cm høy og veier 50kg. Har termin 30.oktober og på sist kontroll, 2uker siden, hadde jeg gått opp 12,5kg. Sist svangerskap gikk jeg Opp 16kg, men gikk ned 20kg pga amming i 6mnd. Mye som skjer med kroppen både under og etter svangerskapet, men til syvende og sist så retter mer eller mindre alt seg opp igjen :-)

Back
Topp