Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Lisse86

Forelsket i forumet
Lurer litt på hvordan jeg ligger an i forhold til andre. Har termin 3 okt og har gått opp 4 kg. Hva med dere?

Termin 14. oktober å kunne registrere en halv kg opp på morgenen i dag:)

Jeg har termin 4.oktober og hadde ved forrige sv.kontroll gått opp 4kg. 
Tror jeg har gått opp litt mer de siste ukene, men kun over magen - tror jeg.
Er vel nå kiloene begynner å komme også. Knerten skal jo vokse seg stor!!:)

Jeg har termin 4.oktober og hadde ved forrige sv.kontroll gått opp 4kg. 
Tror jeg har gått opp litt mer de siste ukene, men kun over magen - tror jeg.
Er vel nå kiloene begynner å komme også. Knerten skal jo vokse seg stor!!:)

Ja er kanskje nå vekta fyker i været :) har aldri veid så mye noen gang. Rart :)

Jeg er lubben fra før av, så at jeg ikke har gått opp en hel masse til nå har føltes greit.
Men jeg regner med at jeg blir en hval på slutten uansett. Jaja,det får bare være! Det finnes værre ting her i verden enn å gå opp i vekt..:) Dessuten får vi TIDENES beste premie!!

Har sikkert gått opp hvertfall 10kg, men bryr meg ikke =) 

Håper bare jeg blir kvitt kiloene etter den lille har vist sin ankomst. 

termin 31 oktober. har gått opp totalt 6 kg. noe av det er vann. har masse i fingra og beina alt merker jeg. gikk opp over 60 kg sist. 

Termin 7.oktober og har hittil (veide meg i dag faktisk) gått opp 15,5 kg!La på meg 23 kg med førstemann,så var egentlig ingen bombe at vekta føyk i været denne gangen heller. ;) Jeg krysser fingre og tær på at vekta går tilbake til normalen like fort som til førstemann...  

Jeg har gått opp ca 7 kg hittil. Har termin 5 okt. Sist gikk jeg opp tilsammen 13 kg. Så dette blir spennende:)

Jeg har gått opp ca 8 kg, har termin 10.10. Økt mye de 2 siste ukene synes jeg. Tror jeg gikk opp nesten 20 kg sist, blir sikkert ikke mindre nå...

Termin 30. okt og gått opp ca 13 kg til nå, gikk opp ca 15 kg totalt med førstemann... og tok av meg 20 kg når jeg spiste alt jeg kom over....(amminga!!) Går vel opp litt mere nå, men d forsvinner da igjen :-) med eller uten innsats, så lenge babyen min har d bra og får sunn mat :-) Men liker IKKE å være så stor nei, gleder meg til å få tilbake kroppen min :-)

Jeg har termin 25. Okt og har gått opp 10 kg til nå.. Gikk opp 20 med førstemann, 25 med neste og tipper det blir nærmere 30 denne gang :p men jeg vet jeg kommer ned igjen til slutt, då det er verdt det :)

Termin 21. oktober og har gått opp 7 kg hvorav 2 har kommet på under en uke. Er hoven i fingrene og føttene så regner med det er en del vann inne i bildet, men forrige gang la jeg på meg totalt 19 kg, så jeg må jo si jeg er fornøyd så langt...

10 kg her, termin 14 oktober :O

Termin 19 oktober. Lagt på meg 4,4 kilo

Er 24 + 5 i dag og har gått opp 5-6 kg.Man skal jo legge på seg:).Koser meg jeg..

Back
Topp