Hvor mye handler dere for i mnd da?

FrøkenPanda

Forelsket i forumet
siden mange av dere er så flinke til å handle stort...lurer jeg på hvor mye dere handler mat etc for i mnd...sånn ca...
Da mener jeg med småhandling av brød, melk...svenskehandel etc...

jeg vet faktisk ikke helt...men er redd det går en hel del penger i mat...

Brukar nok minst 9000,- på mat pr mnd.

4-5000,prøver å holde meg til 4000 mn med ekstra melk og rød handling i tillegg til boller å andre ting jeg handler innimellom blir det nok 5[:@]

ORIGINAL: @dnim

hvor mange er dere??[8|]

ORIGINAL: stardust

ORIGINAL: @dnim

hvor mange er dere??[8|]
5 stk. Meg, sambo og gutane på 1, 12 og 17 år.

Uff grunnen til at jeg vil komme ned til en dag i uken er nettopp det ...Veldig mye over 8000 pr mnd. Kaster mat for samme budsjett andre lever på skammer meg skammer meg [&:]

Tja, samlet alle kvitteringer for hele november(kun mat butikker) og da endte vi på rett over 10.000 [:-] så kommer bensin, klær, gaver og sånne ting i tillegg[:-]

er nok for mye penger som går i mat ja, men har ikke skikkelig oversikt over hvor mye egentlig.

Sist jeg sjekket kvitteringer fra dagligvarebutikker for en mnd endte vi på over 12000 [&:] Håper vi har klart å fått det ned litt nå, men tror ikke det er langt under 10000.
Vi er 2 voksne og 2 barn.

tror kanskje vi har klart å få den ned i 6-7ooo...[:o]

5-6 tusen.

Vi handler som regel på coop og drar kortet, når vi får brev om hvor mye vi har brukt så ligger vi på mellom 6-8000 i mnd, syns det er alt for mye, men nå er vi 2 som røyker, men like vel så er det mye.[>:]

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

ALT for masse! Forstår ikkje ka da går i.. Skape e fullt, men likavel e da ingenting der![&:]

samme her[8|][8|][8|]

ca 5-6000 i mnd, vi bor ganske nærme svenskegrensa da, så vi er der å handler ett par ganger i mnd. ellers handler vi mest på spar og Kiwi

Handler for ca 5000,- i mnd. Vi er 3 stk samt vi har katt...

Back
Topp