Hvor mye grøt

Lisee

Elsker forumet
gir dere?
Jeg pleier å blande en posjon maisgrøt med 90 ml melk til kvelden. Hvor stor posjon lager dere?[:)] Virker nesten som han kunne tenke seg litt mer av og til...

Vi lager rundt 90-100 ml mais grøt til Julie, mer klarer hun ikke.. Også får hun resten av melken som blir til overs ca 20-30 ml..

Hm... Elisabeth er på nytt begynt å nekte å ete graut! Lager av ca 100 ml til ho kvar gong, men det er lite ho vil ha av det... Får høyre med HS på torsdag om ho har nokre gode råd. Eller kanskje det er litt gode råd å få her inne? [8|]

Her blander jeg hipp sin eple/pære eller hvete/vanilje morgen og kveld, 140 ml, og da spiser hun mellom 100-140 ml!
Blander med vann!

Foreløpig får hun bare grøt om kvelden.

Jeg tar ca 1dl vann og blander med grøtpulver, og enkelte ganger har litt dessert oppi. Hun drikker først 100ml mme og spiser som regel opp all maten [:D]

...gla' i mat, jenta mi [:D][;)][:D]

Bruker 1 dl vann, og blander i grøtpulver til den blir passe tykk.

Han får en flaske med melk før han stelles i syv tiden, den er det  ca 180 ml på...

1 dl grøt.... og hmmm litt melk.. varierer veldig på hvor mye melk han vil ha da.. alt fra 60 ml -120ml

grøt morgen og kveld. Vet ikke hvor mange ml eller skjeer jeg da.. Bare heller litt vann og blander i grøt i en stor kakaokopp eller tallerken, men ca.halvfull da. Eller nesten halvfull voksentallerken. Også ca.100ml melk etterpå. Og maisgrøt liker hun ikke, bare hvete og havregrøt.

Jeg må pumpe mm for Tuva tåler ikke melk, så får ut ca 100 ml som jeg blander grøt i. Har enda ikke spist opp alt.

4-5 slike mm mål, også har jeg i vann til grøten blir passelig tykk

Back
Topp