Hvor mye gikk du opp i vekt under svangerskapet??

• Trådstarter Trådstarter Moderator Sølvi
  • Opprettet Opprettet
Ca 16kg. Er sikker på om jeg kunne klart meg med 10 om jeg hadde spist sunt og godt. Ble litt mange kosekvelder inne da bekkenløsningen kom og jeg måtte slutte med treninga :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ca 25 med første og 15 med andre.
Med første hang kiloene igjen lenge og eg var skikkelig blubbis, andre gang rasa eg nesten for masse ned uten å gjera noko for det. Rart at det skal vera så ulikt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gikk opp 1.4 kg, noe som var alt, altfor lite for en normalvektig kropp i utgangspunktet :(. Tøft svangerskap var årsaken!

0 kg med nr 1 ( gikk ned 15 kg di første mnd, men la disse på meg igjen siste del av svangerskapet). Gikk ned 24 kg med nr 2 og har gått ned 14 kg med nr 3 ( er 27 uker på vei )

åååh :( veide ca 54 før jeg ble gravid, er i uke 25 nå og veide 64 kg forrige kontroll (forrige uke), blir helt deprimert av dette..... Planen var jo 11-13 kg...

Gikk opp 11 kg med nr 1.
Gikk ned 10 kg med nr 2..

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

17 kg med nummer 1 :-)

Alle kiloene + litt til har nå forsvunnet (7 mnd siden fødsel) :-)

Usikker med første, men ca 11-13 kg.
Til nå har jeg lagt på meg 6 kg.
Tror jeg var ca 67 kg da jeg fødte sist gang. Målet nå er ca det samme :) bør være såpass om jeg skal amme.

25 uker <3

åååh :( veide ca 54 før jeg ble gravid, er i uke 25 nå og veide 64 kg forrige kontroll (forrige uke), blir helt deprimert av dette..... Planen var jo 11-13 kg...
Sånt kan ikke planlegges dessverre. Bare tenk på at du og baby trenger det :)
Jeg også har en "plan", men den funker kun oppi hodet mitt :D

25 uker <3

17 med første , 20 med andre. Hittil 3kg og er 24 uker.

Med vesla gikk jeg opp fra 58 kg til 68 kg
Etter fødselen var jeg nede i 60 uten å jobbe noe for det.

30 kg opp med første og hittils -2 denne gangen. Er 13 uker nå.

- iPhone appen :)

7 kg. Spinkel fra før av så jm syns det var litt lite, men lille stortrivdes heldigvis i magen. :)

Back
Topp