Hvor mye gikk du opp i vekt da du gikk gravid?

1: +18
2: +12
3: +12

Var 3 kg over startvekt da jeg ble gravid med nr 3. Nå er jeg vel 6 kg over, og håper jeg får være der selv om jeg har mine tvil. Vil med andre ord ikke ned til startvekta mi :) minsten er 11 uker og eldste er straks 3 år.
 
Første: 20kg (5 år siden) Gikk ned alle kg.
Andre: 16kg (3,5 år siden) Gikk ned alle kg.
Tredje: 12kg ( 6 måneder siden)
Gått ned alle di 12 kg fra siste svangerskap, tilbake til startvekten , men selfølgelig litt slappere:p
 
1. 8kg
2. 6kg

Med første: gikk opp 8kg. Veide det samme som da jeg ble gravid noen dager etter fødsel.
Var kvalm, haddde ingen matlyst, og hadde mye halsbrann hele graviditeten.

Denne gangen: gått opp 6 kg (termin om et par dager). Da jeg hadde hyperemesis i 4 mnd gikk jeg ned nærmere 6kg, og har gått opp litt over 11 kg igjen siden det. 6 kg mer enn startvekt...

Er normalvektig (veide 58 kg da jeg ble gravid med første og 64 kg da jeg ble gravid med andre)
 
18 kilo første gang, 2 kilo andre gang, og til nå gått opp 5 kg..
 
20kg opp med hver. Gikk ned 10kg mellom de så veier totalt 30 mer enn før.
 
Nr 1: 20 kg opp (25 kg ned 1 år etter fødsel da jeg ble gravid på nytt)
Nr 2: 20 kg opp (17-18 kg ned på det laveste før jeg ble gravid på nytt 4,5 år senere)
Nr 3: Ca 15 kg opp så langt, uke 31+5 (ender vel på 20 kg denne gangen også [emoji28] )
 
Ingenting. Fødte 27+3 og var under startvekt dagen etter. Men spist meg opp igjen til startvekt nå så blir skjerpings nå som vi er hjemme til vanlig hverdag igjen :)
 
25 kilo (2 år siden). Gikk ned 15 etter fødsel, men gått opp igjen 5, så veier 15 kg mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid.
 
Har hittil gått opp 21 kg :nailbiting:
Sist gikk jeg opp 16 kg.
 
Nr 1 - gikk opp i opp (hadde tatt igjen startvekt ved fødsel) (jente)
Nr 2 - 4 kg (jente)
Nr 3 - 7 kg (jente)
Nr 4 - 11.5kg (gutt)
 
Med nr 1 gikk jeg først ned deretter opp igjen til startvekt.
Med nr 2 gikk jeg ned og litt opp, men var noen kilo unna startvekt ved fødsel

Det meste av maten kom i retur og hadde null energi (er tynn i utgangspunktet ).
Veide derfor mindre enn startvekt rett etter fødsel. Brukte de første 3 mnd på å spise meg opp i vekt og øke muskelmasse.
 
Gikk opp hele 30kg i min første graviditet[emoji54] Gikk ned 12kg allerede første uka etter fødselen. Etter 1 år har jeg gått ned 23kg, mangler nå 7kg til startvekt.
 
10 kg, 8 kom på frem til uke 24, gikk opp 3 til før jeg gikk litt ned igjen på slutten.
8,5 kg forsvant innen 3 uker og er nå 1 kg mindre enn før graviditeten etter å ha jobba litt med det :)
 
25kg med første. Mellom 25 og 30 med nr 2. Dette er nr 3, må kjøpe batteri til vekta. Trener mye å akter å kjøre løpet ut med en aktiv livsstil som lett kan taes opp etter fødsel.
 
26 kg[emoji33] Har 2 kg igjen før startvekt, men er gravid igjen nå. Håper ikke jeg legger like mye på meg denne gangen.
 
La på meg 26 kg med nr 1. Gikk ned 8 kg rett etter fødsel. Gikk ned resten under et år etter.
Denne gangen har jeg allerede lagt på meg 16-17 kg og er 29+4 idag.
 
Back
Topp