Hvor mye er vanlig å pakke til sykehuset?

Fødebagen:

- Helsekortet
- Mobil + lader
- Fotoapparat + Lader
- Masse gode trusler
- Bind natt/dag
- Joggebukse, som ikkje stramma på magen
- Singletter
- Genser med knappa
- Ammetoppa
- Amme BH
- Toalettsaker (shampo, balsam, deo, hårbørste, sminke, tannbørste, tannkrem, ansiktskrem)
- Ullinnlegg
- Brystvortekrem (purelan)
- Snacks mat/drikke
- Lypsyl
- Ipaden + lader
- Innesko (crogs)

Til liste jenta
- Bodyer 3-4
- Bukse m/fot - strømpebukse 3-4
- Hue 2-3
- Teppe (ull?)
- Hentesettet + Yttertøy
- Pysjer 2-3
- Smokker

Her e mi liste :) har liksom tatt ut litt av kvart frå mange forskjellige lister :-P tenke det e bedre og ha med seg litt for masse en for lite når man bur litt unna sjukehuset..

Jeg følte meg faktisk helt trygg med første! Kanskje jeg blir skikkelig usikker denne gangen ;p ville reise hjem dagen etter sist men da stoppet de meg pga lav fødselsvekt. Jeg reiste mot deres råd på dag 2. Dag 3 måtte vi tilbake å ta prøver og da ble hun lagt i lysbehandling. Takk Gud for den natten jeg fikk hjemme for å si det sånn!!
Uff ja 2 av 3 her har måtte ha lysbehandling.. Tro om det er noe en kan gjøre for å hindre dette Nå??

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Uff ja 2 av 3 her har måtte ha lysbehandling.. Tro om det er noe en kan gjøre for å hindre dette Nå??

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Uff ja det var helt grusomt!! Vi fikk beskjed om at så og si alle med lav fødselsvekt måtte det så da var vi vel forberedt. Heldigvis var det ikke veldig høye verdier så hun ble ferdig før tiden.

Har ikke tenkt på den enda... :-P sist pakket jeg den allllt for tidlig.... :-P måtte pakke ut noen ganger... Og pakket med meg alt for mye klær.... :rolleyes: .. Bodde selv i sykehusskjortene og trusene og ei gooood vid treningsbukse.... Sikkelig lekkert, mn mn... laughing7
2Singlett/ammeinnlegg/2ammebh og reise hjem klær var nok til meg :) 1 pak bind.... Mn det har de på sykehuset oxo.. :-P 2-3 skift til babyen og hentesett :) :happy093kjenner jeg gleeeeeder meg :love017

Hva pakker dere i egentlig ? :P Jeg finner ingenting jeg har lyst til å ha med på sykehuset :$

Hva pakker dere i egentlig ? :P Jeg finner ingenting jeg har lyst til å ha med på sykehuset :$
Har ikke pakka enda,men tenker bag til meg og eventuelt i stellebagen til frøkna hvis ikke alt går i samme bagen. Hørte at det kunne være litt lite skapplass og ikke plass til koffert,kommer litt an på om man er på hotell eller ikke,jeg kommer nok til barsel for er ikke hotell der jeg skal.

Termin 02.09.13 <3

Eg har tenkt å pakka ca da som var anbefalt i det som stod i brosjyra frå Liberoklubben si pakke!

Jeg er stort sett enig med de fleste her, det eneste jeg ser at alle glemmer er noe "underholdning" til seg selv. Det er fryktelig kjedelig å ligge på sykehus, og babyen sover jo veldig mye, så jeg ville tatt med ipad/pc og en bok eller to slik at man får tiden til å gå. Husker jeg var veldig glad for å ha med pc da jeg fikk snuppa for 4 år siden, hadde kjedet vettet av meg ellers :p

Jeg er stort sett enig med de fleste her, det eneste jeg ser at alle glemmer er noe "underholdning" til seg selv. Det er fryktelig kjedelig å ligge på sykehus, og babyen sover jo veldig mye, så jeg ville tatt med ipad/pc og en bok eller to slik at man får tiden til å gå. Husker jeg var veldig glad for å ha med pc da jeg fikk snuppa for 4 år siden, hadde kjedet vettet av meg ellers :p

Morsomt! Og veldig betegnende for hvor ulike vi er :D jg drasser alltid med mg bok (evt underh som ipad). Mn med storebror ble det nesten travelt på pas.hotellet. Han var jo såå vakker, at jg måtte jo se på han (sukk), og så var det pupp, og så jordmor, og stell, og så måtte jg på do (æææææææow..) ... Og sånn gikk tiden såå fort!! Rakk ikke å lese noe hahaha :D

Morsomt! Og veldig betegnende for hvor ulike vi er :D jg drasser alltid med mg bok (evt underh som ipad). Mn med storebror ble det nesten travelt på pas.hotellet. Han var jo såå vakker, at jg måtte jo se på han (sukk), og så var det pupp, og så jordmor, og stell, og så måtte jg på do (æææææææow..) ... Og sånn gikk tiden såå fort!! Rakk ikke å lese noe hahaha :D
Signerer denne! Synes det var meeer enn nok å svare på meldinger. Det var mas nok!

• Liker
Reactions: ed
Ser eg har pakka myye til snuppa, i forhold til dere :p

Har pakka 4 hele sett + 3 pysj, 3 smikker å 3 huer :p åsså koseklut å teppe :p

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Ser eg har pakka myye til snuppa, i forhold til dere :p

Har pakka 4 hele sett + 3 pysj, 3 smikker å 3 huer :p åsså koseklut å teppe :p

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Ojda! Jeg må nok ut å shoppe litt jeg... Har hverken pysjamas, smekker, luer, koseklut ELLER et teppe... Men jeg finner ingen pysjamaser jeg liker... :(

Æ ska i allefall ha m mykt dopapir :-) fikk det tipset sist å va gla for det, det på sykehuset va jo som sandpapir :-p

Back
Topp