Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
det lurer jeg også på...
altså.. hvor lite inntekter må en ha for å bli vurdert som sosial-klient?
Er ikke verdens letteste vei å gå, men nå som jeg skal ha barn så har jeg ikke mulighet for å skaffe meg jobb. Orker ikke tanken på å la noen andre passe på mitt nyfødte barn mange timer om dagen..[:(]
du har krav på 4000 i livsopphold(mat,fritid osv) du faår barnetrygd for en på 917 kr. dobbelt om du er alene. + at de dekker utgifter til husleie, strøm, lege tannlege ja enn det du måtte trenge.[:D]
siden jeg går hjemme med dattra mi får jeg 5000 i livsopphold + barnetrygd 917kr
husleie og strøm. håper det hjalp litt[:D]
Tenkte ikke for min egen del, men jeg kjenner noen som skulle søke for akkurat nå har de 0 kr i inntekt, ingen plass å bo, ikke skoleplass og ikke jobb. Bare elendighet... Hvis de får dekt husleie, muligens også strøm, hvor myefår de da å leve for itillegg?
Be dem bare komme seg på sosail kontoret fortest mulig,tar litt tid å behandle søknad der og...
Så skal de ha penger å leve for,så må de ordne det fort.
Der får de vite satser og slikt på alt,er forskjell på hvor mange en er i familien og alder på banra!