Hvor mye er livsopphold pr. mnd?

cloetta

Forelsket i forumet
Hvor mye er livsopphold pr. mnd?

det lurer jeg også på...
altså.. hvor lite inntekter må en ha for å bli vurdert som sosial-klient?

Er ikke verdens letteste vei å gå, men nå som jeg skal ha barn så har jeg ikke mulighet for å skaffe meg jobb. Orker ikke tanken på å la noen andre passe på mitt nyfødte barn mange timer om dagen..[:(]

Fant det på trygdeetaten sine nettsider:

http://trygdeetaten.no/default.asp?strTema=generelt&path=satser&path_sub=livsopphold

du har krav på 4000 i livsopphold(mat,fritid osv) du faår barnetrygd for en på 917 kr. dobbelt om du er alene. + at de dekker utgifter til husleie, strøm, lege tannlege ja enn det du måtte trenge.[:D]

siden jeg går hjemme med dattra mi får jeg 5000 i livsopphold + barnetrygd 917kr
husleie og strøm. håper det hjalp litt[:D]

Tenkte ikke for min egen del, men jeg kjenner noen som skulle søke for akkurat nå har de 0 kr i inntekt, ingen plass å bo, ikke skoleplass og ikke jobb. Bare elendighet... Hvis de får dekt husleie, muligens også strøm, hvor myefår de da å leve for itillegg?

Be dem bare komme seg på sosail kontoret fortest mulig,tar litt tid å behandle søknad der og...
Så skal de ha penger å leve for,så må de ordne det fort.
Der får de vite satser og slikt på alt,er forskjell på hvor mange en er i familien og alder på banra!

Back
Topp