Bejb
Gift med forumet
vi er litt over 40 skt til koldtbord. av disse er det ca 25 som jeg vet kommer til å drikke alkohol til maten. de andre er unger eller avholds og drikker kun brus. vi skal servere rødvin,hvitvin,brus og øl. hvem som drikker øl og hvem som drikker vin vet jeg ikke da.
det kommer ca 30 stk til kake og fest også. tror alle disse drikker alkohol.
hvor mye av dette trenger jeg da?? skal ca ha alkohol til 55 stk
dessertvin-denne serveres kun til desserten,tanta mi hadde 50gjester,og hadde kjøpt 5flasker bare. det var altfor lite. alle elsket den vinen. så hvis jeg kjøper 5 så burde det holde,siden det er ca 25 som kommer til å drikke den???
hvitvin-6flasker??(serveres til maten)
rødvin-6flasker??(serveres til maten) det går vel ikke så mye vin utover kvelden tenker jeg. de fleste i vår vennekrets liker best øl og sprit
Øl-10kasser??
brus-10kasser?
Bacardi razz-7flasker?
absolute- 4flasker?
baileys-4 flasker?
dooleys-3flasker?
konjakk-2 flasker?
ice-har ikke peiling på hvor mye. vet mange liker ice..
pærecider-har ikke peiling her eller. vet samboeren min drikker det,og tre av kameratene hans. kan jo selvsagt være flere
vet det kommer til å gå endel av bacardi razz,nesten alle vennen våre drikker det. baileys er vel noe folk liker? jeg liker best dooleys da[:)]
det kommer ca 30 stk til kake og fest også. tror alle disse drikker alkohol.
hvor mye av dette trenger jeg da?? skal ca ha alkohol til 55 stk
dessertvin-denne serveres kun til desserten,tanta mi hadde 50gjester,og hadde kjøpt 5flasker bare. det var altfor lite. alle elsket den vinen. så hvis jeg kjøper 5 så burde det holde,siden det er ca 25 som kommer til å drikke den???
hvitvin-6flasker??(serveres til maten)
rødvin-6flasker??(serveres til maten) det går vel ikke så mye vin utover kvelden tenker jeg. de fleste i vår vennekrets liker best øl og sprit
Øl-10kasser??
brus-10kasser?
Bacardi razz-7flasker?
absolute- 4flasker?
baileys-4 flasker?
dooleys-3flasker?
konjakk-2 flasker?
ice-har ikke peiling på hvor mye. vet mange liker ice..
pærecider-har ikke peiling her eller. vet samboeren min drikker det,og tre av kameratene hans. kan jo selvsagt være flere
vet det kommer til å gå endel av bacardi razz,nesten alle vennen våre drikker det. baileys er vel noe folk liker? jeg liker best dooleys da[:)]