Hvor mye data har du i mobil-abb?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Ja, det er en tråd om hvilken leverandør man har. Det dreier seg jo dels om dekning og hva man har og får i pakken. Men hva som er den beste dealen avhenger også av hvor mye data man bruker.

Hva har du? Og evt unger?

5 GB på både meg og kengubarnet
Vi bruker ikke opp så de siste mnd har vi hatt 10

Jeg og ungene har 500 mb vi.

Denne mnd går jeg trøbbel, for jeg lå våken ei natt og WiFi trøblet visst så jeg brukte visst mye mobildata den natta... Men sånn ellers holder det så vi får med oss litt over i ny mnd utenom sommerferien.

Jeg har lurt på å øke min til 1G og kunne dele ut overskudd i porsjoner til ungene ved behov. Vi har ice og kan dele rollover med andre

Vi har 1 GB hver av oss. Og kan føre over 1 ekstra. Altså rollover.

Det betyr at eldste og jeg stort sett alltid har 2 GB.

Jeg og ungene har 500 mb vi.

Denne mnd går jeg trøbbel, for jeg lå våken ei natt og WiFi trøblet visst så jeg brukte visst mye mobildata den natta... Men sånn ellers holder det så vi får med oss litt over i ny mnd utenom sommerferien.

Jeg har lurt på å øke min til 1G og kunne dele ut overskudd i porsjoner til ungene ved behov. Vi har ice og kan dele rollover med andre
For vår del brukes det mye i bil på vei til og fra og fordi vi hører på en del musikk på tlf i bil

5 GB. Bruker det aldri opp. Irriterer meg at det ikke overflyttes til neste mnd.
Ungene vet jeg ikke hva har. De har familiepakke med faren sin.

Oi, så lite dere har? Jeg har 16 GB å bruker opp nesten alt hver måned. Bruker mobilen til alt, bruker ikke PC lenger.

2gb, og går veldig opp og ned om jeg bruker det opp eller ikke :)

Oi, så lite dere har? Jeg har 16 GB å bruker opp nesten alt hver måned. Bruker mobilen til alt, bruker ikke PC lenger.
Har WiFi hjemme og på jobb. Kjører bil mellom så bruker ikke mobilen der. Og er lite andre steder i hverdagen

4gb begge to.. Jeg bruker ikke opp mitt noen gang, så jeg har 8gb hver mnd.
Tror vi kan overføre til hverandre også

Har WiFi hjemme og på jobb. Kjører bil mellom så bruker ikke mobilen der. Og er lite andre steder i hverdagen

Har wifi hjemme også, heldigvis. På jobb virker det sånn av og til, men er mye musikk i bilen, ser filmer osv på jobb. Så går litt. Veldig greit om du klarer deg med så lite da

Jeg har 2gb. Det er jo wifi overalt så trenger ikke mer. Sønnen har 4gb. Han trenger mer pga all musikken han spiller.

Jeg har 1 GB, blir så og si aldri brukt opp. I sommerferien bruker jeg å sette den opp til 2 GB, går fort litt mer data da.

35 GB. Bruker ikke alt, men er mye på farten på steder med dårlig wifi, har også kranglete wifi hjemme i perioder, så har heller for mye enn for lite. Blir også skikkelig utålmodig hvis wifi er tregere enn 4g og bruker heller mobilnett sånne steder :hilarious:

Har 3 GB. Blir flyttet over til neste mnd så har alltid rundt 6GB..får ikke brukt det opp x)

Dere som aldri bruker opp, hvorfor setter dere ikke ned til et lavere nivå og tilsvarende lavere pris?

Jeg bytter litt mellom 3 og 5. Om sommeren er det ofte mer bilkjøring o.l. og da er det greitt at ungene har litt å bruke. Ungene har 1 og 3. har de behov for mer kjøper vi mer.

Back
Topp