Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er jeg helt enig i.Har vært så heldig å arve nesten alt av klær, det eneste jeg har brukt penger på er sko og regntøy. Kan nevne at jeg ikke går i de dyreste butikkene uansett, jeg kjøper ikke dyre klær til meg og ser heller ingen grunn til å kjøpe dyre barneklær om det finnes like gode rimeligere alternativer.
Eksempler? Jeg har ofte litt for mye selv Men finner en bruk til det, alltid.Altfor mye! Kjøper så mye dyrt som egentlig er skikkelig tullete.
Hihi ja. Prioriteringer! Men kjenner jeg får magesjau bare av å tenke på å bruke nærmere 1000 kr på en parkdress liksom. Når jeg vet jeg får det på salg til 600 kr.Ikke makspris, men «sunn fornuft» (i mitt hode altså [emoji57]). Legger heller litt mer penger på ordentlig utetøy/sko enn merkeklær på innertøy. Bruker derimot uendelig med kronasjer på garn [emoji23][emoji23]
Salg er veldig fint. Benytter meg som oftest av det, bortsett fra hvis det er krise, men jeg kan fint sitte timevis i kveld etter kveld på nettet før jeg kjøper noe, bare for å finne en vare på salg Istedet for å kjøpe en tilsvarende i butikken til dobbel prisJa har Max pris, men kjøper merker jeg vet er bra i parkdress,vinterdress og regntøy. Og gjerne på salg. Er nøye på sko også, de blir alltid kjøpt nye men merker bryr jeg meg ikke noe om.
Har Max pris på nesten alt av klær tror jeg. Men handler ikke på dyre butikker så stort sett ikke noe problem.
Eksempler? Jeg har ofte litt for mye selv Men finner en bruk til det, alltid.