Hvor mye bruker dere??

*4barnsmamma*

Gift med forumet
På julegave til din bedre halv del???

I år ble det 1300 på gaven fra meg og Isabell og endte vel på 700 på den fra Isabell.

jeg har brukt ca 2000....han fikk ikke bursdagsgave av meg,eller han fikk jo overraskelses bursdagen,men ikke noe gave[;)]så slo litt på stor tromma[8D]er fra adrian og meg+smygen(katten)[8D]

I år ble vi enig om ikke å kjøpe noe til hverandre siden vi nylig har pusset opp alle 3 soverommene + kjøkkenet....
Men jeg har kjøpt julegave fra isabell og har vel brukt ca 400...

Over nyåret skal vi pusse opp hele ganger og bygge nytt bad, så det blir brukt nok penger fremover!!!

Jeg hadde lyst at vi skulle kjøpe oss ny seng eller speilreflekskamera i julegave til hverandre, men er litt treg av seg han duden min så da ble ikke det noe av. [:)]

Her endte vi opp med felles julegave, et Canon 400d kamera til 5500,-

I år kjøpte vi 40 tomme flatskjerm og varmepumpe til hverandre.
Så romantisk....[:)]

Kjøpte gitar med "etui" eller hva det nå kalles, pluss gitarbok. Kom på ca 2000.

ca 1500 har jeg kjøpt for [:)]

ORIGINAL: ludri

ca 1500 har jeg kjøpt for [:)]

Jeg også!

ORIGINAL: Ingerg

ORIGINAL: Catski og Filip

I år kjøpte vi 40 tomme flatskjerm og varmepumpe til hverandre.
Så romantisk....[:)]

[:D][:D] Kjekt å ha, da..[;)]

Hakket mer romantisk enn gavene vi gav hverandre i fjor; vaskemaskin og tørketrommel

Ca 1500-2000.

han fikk x-box i bursadgsgave, så det var litt julegave å.

får en jakke og et kortetui av snuppa og meg som tilleggsgave[:D]

600 i år, men så kjøpte vi oss ny seng for litt sia også reiser vi jo på ferie i slutten av januar[;)]

400 kr fra snuppene, ingen ting fra meg, for vi kjøpte oss ny spisestue i okt til 8000 kr så det er julegaven våres i år[;)]

I år har jeg brukt i underkant av 1000 kr tilsammen, tror jeg, fra Hauk og meg. Han får pc-sekk til skolebruk av meg, og så får han pennal av Hauk. [:D] I tillegg har jeg kjøt en liten ting fra BodyShop til ham fra oss begge.

Vi har hatt en stående avtale i flere år nå, om at gaven vi kjøper til hverandre ikke skal koste mer enn ca 500 kr. Dette fordi jeg er student, og ikke har muligheten til å kjøpe så dyre gaver. Men han kjøper alltid noe dyrere likevel! [>:][:)]

Back
Topp