Hvor mye bruker dere på mathandling i uken?

800 ca. Blir vel 1000 kr når den lille blir født å er noen uker vi fort bruker 1000 uansett. Men forsøker å holde detil 800 i forrige uke ble det bare 550 kr. D var jeg veldig fornøyd med. Kjøper billig frossen kyllingfilet og kylling lår. Billig kjøttdeig. Fiskegratenger base til lasagn eller noe anna. Ca 2 brus. Men det er det slutt på en stund fremover. Ble mye nå i jula. Ost skinke svartpølse leverpostei brunost. Salami til sambo. Blenda vaskepilver da jeg har ømgintlighud. Tøymyknere. Billige oppvasktablrtter og husholdnongsartikler Sambo snuser 3 til 4 bokser i uka. Men har endel ifryseren da vi var i sverige før jul.

Mellom 1000 og 1500. Havner fort på 5500-6000 på en måned :( Da er absolutt alt kjøpt på dagligvare med, en DVD i ny og ne, bleier osv.

Vi har felles matkonto hvor vi har 8000kr hver mnd, og det går nesten tomt hver mnd:-) men det går også på kafe/restaurant/kinobesøk osv, selv om det ikke er sååå mye av det heller!!

Vi vet vi kan klare oss på ca 1000kr uken, men når vi da har litt til overs, så velger vi lett litt kinamat o.l.:D

Skal begynne å sette opp regnskap og budsjett nå, så blir spennende å se. Kjøpte masse kjøtt i jula da, middag for minst en mnd, for 400 kr. Gotta love svigermor sin jobb :)

Rundt 1600 i uka. Har flaskebarn så det blir jo noen hundrelapper i mnd på mat der :)

Ca 1000,- i uka. Handler annakvar veke.
2 voksne, 1 bleiebarn og 2 kaniner. :)

Kunne spart inn litt på husholdningsprodukter, men eg er veldig sær enkelte merker. Må ha lambi f.eks. ;)

Bruker sikkert 2000kr i uka, livet er for kort til å spise kjipt... Prøvde oss på å bruke kun ca 1200 i uka og det var så deprimerende...
Vi er 2 voksne og 3 barn.

Sent from my iPhone using BV Forum

Har dessverre liten oversikt. Men i snitt ca 900 kr tror jeg, 1 voksen og 1 barn..... tror jeg hadde spart mye på å planlegge middagen litt

Back
Topp