Hvor mye bruker dere på julegaver til andre barn?

cleo_84

Gift med forumet
Lista er jo full her, og tenkte jeg skulle bestille tidlig i år. Vi flytter like før jul, og har da fått en snuppe til, så tror det blir nok å tenke på i grunn. Så hvor mye bruker dere pr barn. Er vel gjerne forskjell på tantebarn og nabobarn også? Tidligere har jeg brukt 200 på nabobarn og 500 på tantebarn, men nå er det begynt å bli dyrt!

Vi har etter avtale med venner, å bruke 100-150,-, ene venneparet har 4 stk så hadde blitt dyrt om vi hadde måtte ut med mer. Det paret velger å gi litt mer til vår gutt siden vi bare har han.

Til de vi er i familie med så gir vi litt mer, kommer litt an på hva de ønsker seg, men havner som oftes på 200-300,-.

Har mye med hvordan økonomi en har og hvor mange en ska kjøpe til :)
Her så har vi ligget på rundt 3-400kr til barn vi er tante til, mens andre barn har ligget på 1-200kr. Men til tider så får de egentlig ting verdt mer siden vi bruker å kjøpe en del på salg og dermed får en mer for pengene

Til venners barn ca en 200 lapp til tantebarn er jeg pleid og handle fra 500-700 kr, men blir for dyrt i år, så blir vel ca rundt 400 kr!

Har ingen barn i familien, så venner.. Kommer til å ligge på alt fra 75,- til 250,- pr. barn :-)

Ville brukt ca 150 kroner på nabobarn og 300-400 per tantebarn:-). 

Siden jeg bare er tante til en så blir det en del hundrelapper på han.
Kjøper også gaver til ungene til søskenbarnet mitt. De er 4 så har ikke råd til så mye pr unge, pleier holde meg til en hundrings. Går som regel sammen med min søster om gavene så de får en litt finere en til 200 istedefor noe ræl til 100.
Andres unger jeg kjøper til får også maks for 100kr.
Men kjøper gjerne på salg, så jeg får varer verdt mer enn 100kr da.

Har heldigvis ikke så mange å kjøpe til.
Bruker ca.100-150 kr til hvert barn.
Ofte dyrere til tantebarnet, kommer helt an på hva han trenger og/eller ønsker seg.

her har vi en grense på mellom 150 og 200 på samboeren sine onkelbarn.. På mine tantebarn er det mellom 200 og 250. Noe vi har blitt enig om vi voksne. Vi har mange tante/onkel og fadderbarn.. 

Fadderbarn og barnas kamerater er ca 150-200 :)

Har ingen tantebarn, og vi kjøper ikke til venners barn. Kjøper heller til vennene:)

Ser for meg at vi kanskje kjøper noe til nabobarna (to stk) men max 200 til hver.

Jeg ser at noen av våre venner har brukt ca 100 og andre ca 300 såmderfor har jeg lagt meg på 200. De jeg er tante til får ca 400. Men ting kan jo variere litt etter hva vi finner da.

Vennepar sine unger har vi blitt enig i 150kr:-) Til tantebarn 500:-)

Back
Topp