Hvor mye betaler dere i forsikringer hver mnd?

Vi har ikke forsikringer i det hele tatt enda [&:]
Skal være flink når babyen kommer da, og forsikre henne, oss, og så inboforsikring. er jo bare teit å være uten.

8-900 i mnd..
Det er innbo, Liam, jobbforsikring på samboeren, reise, bilen + livsforsikring på begge, men min blir kutta snart, siden journalen min er blitt borte, så får ikke dokumentert alt jeg skrev på skjemaet..

Selv har vi foreløpig innbo, barnefors. og en ulykkes fors Betaler en rundt 243kr mnd på dette. Men får annsatt rabatt på jobben da[8D]. Så har jeg en del forsikringer gjennom jobben, blandt annet behandlingsfors.
Ellers har sambo firma bil utenom den er på ca.15000 året, den er fors. der som han kjøpte den de har avt. med fors.selskap så det er billig 1.året men til neste år skal vi bytte den over et annet sted for da øker prisen betraktelig mye. Så skal vi i gang med å tegne livsforsikring i banken på begge oss voksne etter vi har kommet oss i den nye leiligheten.

Det er lurt å få en gjennomgang av fors. i ulike selskaper når hovedforfallet nærmer seg da kan man få en viss oversikt over pris og slikt. Men fokuser på dekningene og behovet dere har. Er dekningene gode så er prisen ikke så viktig synes jeg iallfall. Noen fors. kan man være foruten og omvendt! Det er og mye enklere å bytte selsk. enn man tror konsulentene gjør hele jobben for deg. Trenger bare å gi de opplysningene de trenger så tar de seg av oppsigelse osv...

Er dere med i foreninger gir dette en del rabatter kommer ann på om fors. selskapet har avt. med evt. forening. Kan ofte lønne seg å melde seg opp i en forening.

Bostedet til forsikrede har mye å si på premien og.. dyrt i Oslo for å si det sånn.. Så finn en god forening og meld dere inn[8D][8D]

Back
Topp