Til første hadde vi kjøpt noe selv, fikk en del i gave og arvet ganske mye, så da jeg pakket bort klærne i størrelse 50-62 var det ganske mye vi aldri hadde hatt på han...
Jeg lærte også at man gjerne får noen favorittplagg (omslagsbodyer feks på helt nyfødte for min del) og det gikk gjerne derfor i di samme 3-4 skiftene, for vaskemaskinen gikk i ett uansett
Men så spørs det om man får en baby som gulper mye, om man får mange bleier hvor innholdet havner utenfor bleien, osv...
Håper dog at vi ikke får så mye "tulleplagg" denne gangen... Jeg må ha bruksklær som er enkle å kle på, hvis ikke blir det ikke brukt. Så dongeribukse til nyfødt er neinei for meg.
Hadde absolutt mest bodyer og strømpebukser, for var gjerne det mini hadde på seg hjemme, og skulle han sove ute i vogna så var det ullklær over body/strømpebukse og nedi voksiposen.
Lite tips også, ikke kjøp masse søte små klær i str 50, plutselig kommer ungen ut med 54cm og alle klær i 50 er ubrukelig. Mini var 48cm da han kom, vi brukte str 50 i 2 uker, og 56 i 2-3 uker