Hvor mye barnebidrag?

• Trådstarter Trådstarter LilleS
  • Opprettet Opprettet
Får 100% bidragsforskudd her.
1380/mnd meinar eg det er..

1380 pr mnd. Ett barn, null samvær med BF

Kommer til å få 1500-2000,- Vi har ikke bestemt oss 100% enda, men han kommer til å bidra med klær og utstyr når behovet melder seg...
Det er en sum jeg syntes er helt rasjonell og da vet jeg at jeg kan "kreve" at han bidrar med andre ting innimellom av utstyr osv.
Det er han enig også.
Ellers kommer han til å ha samvær 2-3 dager i uken tipper jeg...

JEg fikk 100% bidragsforskudd for eldste, altså 1350 kr i mnd, siden nav har avsluttet farsskapssaken, de kom aldri noen vei, og sa jeg dermed fikk 100% forskudd. Men nå fikk jeg brev om at de har redusert bidragsforskuddet, så jeg ikke får det lengre, men nå får 1010 kr i mnd.
For minste får jeg 1010 i forskudd fra nav om bf ikke betaler, og 2100 kr fra bf om han betaler.

bf er på aap, så jeg får forskudd.

500.
Og det er i følge kalkulatoren til NAV.
Men nå har PtG fått lønnspålegg og tjener like mye som meg, så nå skal jeg kanskje ha mer. [;)]

Edit:
Om jeg begynner å jobbe 100% igjen fra 1. mai skal jeg ha ca. 727 kroner i måneden i år.
Når jeg jobber 100% hele året skal jeg ha 664 eller no'... [8D]

Tror ikke jeg orker å stresse så mye med den hundrelappen eller to - siden PtG står for alt av klær når han har Jr. osv. [:)]

1380 kr pr barn. Har 4 barn med han... jeg betaler da alle aktiviteter og alt annet de er med på!!
Syns det er alt for lite, for de koster mer enn det i mnd! Han har vanlig samvær, hver onsdag og annen hver helg! Men han kjøper aldri noe til de....

Back
Topp