L
LilleS
Guest
Hvor mye er vanlig egentlig?[:)] Fortell gjerne hvor mye dere får hvis dere vil[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: rodstilk
Jeg får 100% bidragsforskudd, jeg..
ORIGINAL: Fridasinmamma
Vi har privat avtale på 1500 kr... han skal vel egentlig i utgangspunket betale nærmere 2000 kr
Vet ikke hvor lenge det er vanlig å betale 1500 jeg.. ser vel for meg at det bør økes litt når jenta blir større? Eventulet hvilken alder..
Dere som får bidrag p 1500-2000 kr.. står dere for alt? Da tenker jeg på treningsavgifter osv? Altså om barnet ditt skal på danseskole.. går de 1500-2000 kr til det? Eller får dere da penger utenom det?
ORIGINAL: LilleS
ORIGINAL: rodstilk
Jeg får 100% bidragsforskudd, jeg..
Hm.. Det sier meg ingenting[:D] Jeg er "ny" i dette[8D]
ORIGINAL: oslojente1980
Vi har privat avtale på 1500 kr... han skal vel egentlig i utgangspunket betale nærmere 2000 kr
Vet ikke hvor lenge det er vanlig å betale 1500 jeg.. ser vel for meg at det bør økes litt når jenta blir større? Eventulet hvilken alder..
Dere som får bidrag p 1500-2000 kr.. står dere for alt? Da tenker jeg på treningsavgifter osv? Altså om barnet ditt skal på danseskole.. går de 1500-2000 kr til det? Eller får dere da penger utenom det?
Jeg får 2290,- i bidrag og står for absolutt ALT ja. Alt fra klær til kontigenten på dansingen hun går på.
ORIGINAL: oslojente1980
Jeg får 2290,- i bidrag og står for absolutt ALT ja. Alt fra klær til kontigenten på dansingen hun går på.
Oki.. det synes jeg høres litt feil ut jeg.. men nå betaler bare bf 1500 da.. men jeg tenker sånn at han burde være med på å dele på utgifter som avgifter på dans.. håndball feks når hun blir større.. utryr osv som føler med.. (nå tenker jeg litt større alder da)
Men har jo også tenke å sette opp bidraget når hun blir eldre.. det blir jo bare dyrere og dyrere jo eldre hun blir..
ORIGINAL: ~September~
Skal egentlig ha 2400, men siden han ikke betaler så får jeg forskuddet - ca. 1040 pr. mnd.