Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns lista di ser fin ut. Enig med hun over her; i starten gadd vi ikke skifte til pysj og strømpebukser fra pm eller condor er gull. Du får ikke bedre passform til de minste enn de merkene etter min erfaring. H&M strømpis er noe drit.Hei! Venter førstemann her og trenger litt hjelp! Hvor mye babytøy trenger man i str. 56 og 62?
Vet det er veldig individuelt, men hva er deres erfaringer? Dette er den foreløpige listen over ting jeg har kjøpt:
Det med størrelse vil avhenge mye av størrelsen på baby, den yngste min var så stor at jeg måtte gå rett på 62 (han var 56cm/4,8kg ved fødsel). FS-målet mot slutten av svangerskapet vil gi en pekepinn på om baby ligger over, under eller mer midt på snittet.For det første: ikke stress med å kjøpe 62. Det har du ikke behov for den første tiden. Dessuten kommer du til å få en del gaver, og da er det bare å gi beskjed hvis noen spør at du har kjøpt det meste i 56 og ønsker fra 62 eller større størrelser. Det du eventuelt ikke får i gave har du goooood tid på å kjøpe når du får bruk for det.