Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg tipper 90 prosent er laget fra bunnen av her hjemme. Det er fordi jeg liker å lage mat og syns det er morsomt å prøve forskjellige retter. Har vi dårlig tid en dag tar vi enkle og kjappe løsninger istede. Syns det også er godt
Her blir det aller meste laget fra bunn av. Både fordi jeg elsker meg på kjøkkenet, men også mye pga. min cøliaki
Jeg syns videre mye av de ferdige produktene har en merkelig ettersmak, sikkert bare jeg som er rar men...for eks ...klarer ikke ferdig spagettisaus...
Ellers spiser vi en del ute og har take away. Lurer på om det blir sistnevnte i dag...hmm hmm...
Litt mer enn halvparten kanskje? For et par år siden så endret vi kostholdet til et paleo kosthold (steinaldermat) og da laget jeg ca 99% av alt fra bunnen av. Ramla litt av paleo, men kroppen har så godt av det så prøver å gjeninnføre det.
Det er en god blanding, men nå som jeg fikk allergisjokk 1 gang og merker at jeg tåler mindre og mindre er jeg mer obs på å lage ting fra bunnen av. I det minste lese om det kan inneholde spor av nøtter, disse ferdigpakkene.
Men jeg er allergisk mot så mye rart så jeg føler meg tryggest hvis jeg lager det fra bunnen av, men jeg kan jo ikke lage østerssaus og melk og så videre selv da hehe
Vi lager mye fra bunnen, eg liker å vite hva er i maten, liker meg på kjøkkenet og når eg lager det selv har eg full kontroll på at ikke maten inneholder noe eg er allergisk mot. Så synes eg mye av de glutenfrie/melkefrie produktene er veldig simpel, og smaker ofte ikke særlig godt