hvor mye av hva?

Jeg kjøpte engangstisselaken på apoteket.

Det er både til meg nå så ikke vannet går eller jeg nyser og det kommer en skvett.
Og til babysengen.

Hadde dette første gang og redde oss mange ganger.

Mye billigere enn de i babyhyllene. Vis vedlegget 155393
Jeg har også kjøpt dette! Har liggende i bilen til vi skal kjøre til sykehuset og de er forresten geniale ved omgangssyke hos barn også! Er bare å krølle sammen og kaste i steden for å styre med håndklær som må vaskes osv :)

Noen som vet hvor de selger rimelige gulpekluter?
Betalte 50 kroner for 10 stk sist, nå finner jeg 3 til 100 kr liksom.

Jeg har kjøpt 3 sengesett i minste størrelse, kommer til å bruke samme str på dyna i senga og vogna. Så da har jeg ett sett i reserve, mulig jeg kjøper ett til.
4 laken til sprinkelsenga og 4 laken som passer i vogna, vugga og bedside criben.
Så kjøpte jeg 5 tisselaken, som jeg kan bruke her og der.
Har masse vaskekluter fra forrige gang, men trenger nye gulpekluter, for jeg finner ikke igjen de etter største.
Storebror her var gulpebaby, vi kjøpte gulpekluter på Nameit. De er store og gode. Husker ikke prisen da :-)

Alle bør ha ett sånn minilager hjemme.

Kontoransatte har alltid teip, saks, post-its, og penner så ....

Det er kanskje sant. Men eg tenkte aldri på tisselaken når eg blei sjukmeldt for ca 3 månedar sidan :p dessuten jobbar eg på sjukeheim. Blir eventuelt bleier, hanskar, tisselaken, plattheter til rompetermometer osv :p haha

Det er kanskje sant. Men eg tenkte aldri på tisselaken når eg blei sjukmeldt for ca 3 månedar sidan :p dessuten jobbar eg på sjukeheim. Blir eventuelt bleier, hanskar, tisselaken, plattheter til rompetermometer osv :p haha
Hehe, er jo masse av det du kunne fått bruk for nå fremover :P

Back
Topp