Babylykke90
Betatt av forumet
Hvor mye av ting trenger man, eksp.. gulpekluter....sengetøy, laken, tisselaken osv osv...
fortvilet førstegang mamma
fortvilet førstegang mamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg bruker vanlige håndhåndklær som jeg har ganske mye av fra før, har også kjøpt en del frottekluter. Gulpeklutene jeg har kjøpt er sånne gaskluter..Er selv førstegangsfødende å veldig usikker på hva jeg trenger til den lille Har 3 sengeklær i den minste størrelsen som passer i vogn å vugge. Har bare 2 laken enda som går til vanlig sprinkelseng, usikker på hvilke størrelse det skal være i vogn å vugge(er det samme str?) Ellers så fikk jeg en 10pk med gulpekluter, 5pk med gaskluter å 4pk med sånn frote(?) kluter, er noe usikker på hvor mye håndklær jeg trenger til babyen, har to stk med hette å en uten Lurer på også om man skal vaske håndklær til baby før bruk?
Eg har hørt at alt av håndklær, sengklær, kluter og mesteparten av klær bør vaskes i f.eks blenda sensitive eller Anna vaskemiddel før bruk. For å bli kvitt overskuddsfarge osv. Usikker på kor mykje me bør ha av kver, men har to pakker flanellskluter (10) to pakker gulpekluter som er litt tynnere (12) 3 sengesett til vugge/vogn, to laken..... Har ikkje kjøpt egne babyhåndkle, men trur at me har så det holder av vanlige...... Vanskelig å veta kor mykje me trenger av alt.....!Er selv førstegangsfødende å veldig usikker på hva jeg trenger til den lille Har 3 sengeklær i den minste størrelsen som passer i vogn å vugge. Har bare 2 laken enda som går til vanlig sprinkelseng, usikker på hvilke størrelse det skal være i vogn å vugge(er det samme str?) Ellers så fikk jeg en 10pk med gulpekluter, 5pk med gaskluter å 4pk med sånn frote(?) kluter, er noe usikker på hvor mye håndklær jeg trenger til babyen, har to stk med hette å en uten Lurer på også om man skal vaske håndklær til baby før bruk?
Hvor har du kjøpt gulpekluter hend?Hehe lurer jeg på å! Men har nå kjøpt 4 laken, ett tisselaken, 2 sengetøy til senga og ett til vogna. Har kjøpt masse gulpekluter, for de er jo så små... blir sikkert fort bytta ut og de er så gode å myke, så bruker nok noen til bleiestell å
Princess har 5 for 19 og 30Noen som vet hvor de selger rimelige gulpekluter?
Betalte 50 kroner for 10 stk sist, nå finner jeg 3 til 100 kr liksom.
Princess har 5 for 19 og 30
Är det inte nog med vognpåse i vagnen?? Ska det vara mera uppe i den ?
vi skal ha dyne i førte omgang, også kjøpe lammeskinn pose fra høstenÄr det inte nog med vognpåse i vagnen?? Ska det vara mera uppe i den ?
Har fått lammeskinn som skal brukes i vogna, så bruker vi heller dyne Tenkte å kjøpe voksipose til høstenÄr det inte nog med vognpåse i vagnen?? Ska det vara mera uppe i den ?
Vi brukte vognpose når storesøster sov ute på vinteren, men brukte dyne i vogna om vi var borte på besøk og hun sov inne eller om vi var på kjøpesenter osv. Da blir posen alt for varm
vi skal ha dyne i førte omgang, også kjøpe lammeskinn pose fra høsten
OkejHar fått lammeskinn som skal brukes i vogna, så bruker vi heller dyne Tenkte å kjøpe voksipose til høsten
Hvor har du kjøpt gulpekluter hend?