Hvor mye aktivitet?

Tussi2

Blir kjent med forumet
Hei

Har et spørsmål som kanskje er litt vanskelig å svare på..men jeg prøver allikevel:
Hvor mye er barna deres i aktivitet i løpet av en dag, og hvor mye sitter de stille i bil/vogn/stol osv? Hvor mye leker de liksom?

Hilsen meg

Oliver er i aktivitet så og si hele dagen! Er i vognen når ha sover og hvis vi er ute å går tur! Men han er ikke noe særlig glad i å sitte i vognen. Synes det blir kjedelig og vil heller opp og trille vognen selv!

d e svært lite han sitte i ro iløpet av dagen....
bare når han spise,sove elle e veldig opptatt av en leke
ellers går d i et hele dagen[:D]

Om ikke vi er og går tur eller hun sover i vogna si så går det i ett - hun krabber og kryper rundt over alt og utforsker og roter og pirker og plukker

Så lenge hun ikke sover leker hun.
Har masse leker liggende på stua og på rommet sitt :)
Vi er også i sandkassa noen ganger.
Alt fra 15 min - 2t. Varierer.
Da vi var i Fr.rike nå, lekte hun mer eller mindre i 3-4 t i strekk
på stranden!

Frida er i aktivitet stort sett hele tiden. Hun har et par lurer i løpet av dagen så da ligger hun ganske i ro, når hun først sovner. Når hun spiser sitter hun i tripp trapp, men det stopper ikke armene og bena fra å gå. Vi kjører ikke så mye bil, men når vi gjør det sitter hun hvertfall stille. Ellers er det stort sett full rulle hele dagen, fra det ene til det andre med en liten hvil på rompa innimellom, men armene er fortsatt i gang.

Back
Topp