Hvor modig er du?

summerbaby

Elsker forumet
Hva er den modigste utfordringa du har tatt?

Her tror jeg det må være Paraglaiding[:D]

ORIGINAL: Mizz__86

det er vel å holde en pytonslange på 30kg og en litt mindre pyton slange.
og 2 krokodiller. det er vel det jeg kommer på nå. men er sikkert mye mer, er ikke så pysete av meg. lever jo kun en gang[:D]

Kult[:D] Jeg skulle holde en tarantella engang, men DET turte jeg ikke[8D]

hm..har ikkje gjort så mykje egentlig....eg e kjempe mørke redd, så må no vere at eg gikk i spøkelseshus der folk sprang etter deg....hehe..men vel og merke så fikk eg heilt angst inni der og måtte hentast ut av vaktene!!! HAHAHA!!! kor flaut vakje d da!! hehehehe[:D]

ORIGINAL: summerbaby

det er vel å holde en pytonslange på 30kg og en litt mindre pyton slange.
og 2 krokodiller. det er vel det jeg kommer på nå. men er sikkert mye mer, er ikke så pysete av meg. lever jo kun en gang[:D]

Kult[:D] Jeg skulle holde en tarantella engang, men DET turte jeg ikke[8D]

hehe. men man blir jo gjerne litt mer pysete med årene[:D] men skal si jeg fikk panikk når jeg holdt den store slangen, for den var jo ganske tung og kunne bite for de hadde ikke teipet munnen. og når den i tillegg begynte å ta hode opp mot mitt. skal si jeg ikke følte meg noe høy i hatten da[:D]

Å fy faen, tror jeg hadde pissa på meg[8D] Slike ting har jeg ikke mot til[;)]

det må vel være å holde en 3 meter lang tigerpyton rundt halsen[&:]

jeg har også prøvd paragliding [:D] det var råmorro,og jeg hadde gladelig gjort det igjen [:D]

ORIGINAL: summerbaby

Hva er den modigste utfordringa du har tatt?

Her tror jeg det må være Paraglaiding[:D]

Det har jeg også prøvd[:D][:D] moro[:D][:D]

Har en sambo som driver aktivt med det, så blir vel flere ganger [:)][:)]

Jeg har hoppet i falskjerm fra fly (18års dagen)[:)]
hoppet strikk fra 200 meters høyde mener jeg det var..[8|]

føler meg tøff jeg[:D]

Det må være når jeg forlot alt jeg hadde i norge og bare tok med meg to kofferter og flyttet til Hellas, og 6 mnd etter, flyttet helt til Australi...
Forlot alt, venner, familie, jobb, bil osv...

Og når jeg dro til Hellas hadde jeg aldri tatt ett fly før og jeg har flyskrekk!!!!
Så jeg syns det var veldig tøft gjort[:)]

Utrolig hva man gjør for kjærligheten[:D]

ORIGINAL: Sseka

jeg har også prøvd paragliding [:D] det var råmorro,og jeg hadde gladelig gjort det igjen [:D]

signerer denne. prøvde det da vi var i spania. det må være det modigste jeg har gjort[:D] 
mega gøy!! gjør det også gjerne igjen[;)]

Ehmm, det må vel være at jeg holdt i en slange det da. Tross min store skrekk for de!Uff stygge dyr

ORIGINAL: ~mille~

ORIGINAL: Mamman til Emil

Er norges største pingle, så kan ikke skryte på meg i denne tråden gitt[8D]

Har holdt politiske innlegg for over 1000 mennesker og med riksdekkende TV til stede. Det er nok noe av det skumleste...

Jeg har hoppa i strikk (aldri mer.....) og klappa en krokodille.
har bare blitt mer og mer pysete med årene, så hadde aldri gjort noe av det nå!

Har ikke gjordt noe sånt jeg. Det modigste jeg har gjordt er vel å ta skumle karuseller og hoppe inn i en slåss kamp når kompisen min ble banka av 3-4 stk. Hahaha, lille meg som  aldri har vært i slåsskamp, det gikk bra kan du tro.. [:D] (Dette var før jeg fikk barn altså!)

ORIGINAL: ~LilleSpurven~~

Klappet en sandtigerhai, det var ganske ekkelt det[&:]

åh helv***
får angst bare av å se bildet jeg.

tøffeste utfordringer jeg har tatt:

-dro til Chile for å studere økonomi på spansk alene og kunne ikke noe særlig spansk

Jeg anser meg selv egentlig som ganske modig jeg, flere ting jeg har gjort som jeg synes er modig:)

Back
Topp