Hvor mangen PP? :)

Satt på 2pp.. er veldig fornøyd med det :)

Med første satt det på 1 pp, og andre graviditet satt på 1 pp men endte i en MA, så etter den ventet jeg en mens før vi prøvde igjen, og spira satt med en gang. :)
føler meg heldig!

1. gang - 1 pp
2. gang - prøvde ikke, var et "uhell"
3. gang - 2 pp

Første PP alle tre gangene, så vært utrolig heldige. :)

Første gang - gravid på p-pilla :rolleyes: Jente født 2001
Andre gang - gravid på minipilla når første var 6 mnd gammel :p Jente født 2002
Tredje gang - gravid på PP2 :D
Denne gangen er første med min mann.
Min tredje og hans tredje :)

Første forsøk denne gangen :) Forrige gang tok det vel noen måneder.. Husker ikke helt når jeg slutta på pillene ;)

Ser flere av dere har vært veldig heldige på 1. og 2. pp.. Vi prøvde i 2 år, 1. IVF før det klaffet på 1. fryseforsøk.. :)

Startet prøvingen i september i fjor. Hadde håpet på et Juli/August baby i år. Tok oss 4 PP å bli gravid. Men mistet desverre den lille i SA 5+2. Etter det tok det 8 PP før den lille satt som den skulle. Så tok oss 12 PP ca!

Denne gangen gikk det fortere en fortest gitt. Kan vel nesten ikke kalle det en pp en gang. Heller bare en kjappis, den ene gangen vi hadde ork... Haha vi brukte godt og vel over året sist gang, inklusiv noen bomturer, så dette kom som en gledelig nyhet. Eneste vi hadde begynt å tenke var at det kunne være greit å slutte på prevensjon da minsten er blitt 13 mnd. Vi ville ikke ha så altfor stor aldersforskjell. Og det blir det ikke heller gitt;)

Satt etter 2PP.
Ble enormt skuffet da jeg fikk mensen etter 1PP.... kunne ikke tro det, og var redd vi måtte holde på et år.

Kan tenke meg hvordan dere som har mange PP'er sliter eller SLET følelsesmessig før det endelig satt.

Back
Topp