Hvor mange...

Maistte

Forelsket i forumet
... har dere vært med, og hva synes deres mann/samboer/kjæreste om det?
Mye æ lure på nå om kvelden når unga e lagt, hehe. Men e nu singel, og bare lurer på hva menn synes om sånt. Bor på et lite sted, og det e nu kjent at æ har vært i lag med en her, og vært i lag med en anna (barnefar). Har hatt to stk til (bare kortvarig moro), men det e ikke alle som vet. E 26 år, og lurer på om det e no sjans for mæ da å finne en som e interessert i noe seriøst, med min bakgrunn?
Synes nu det e lov å ha det litt moro (uten å ligge rundt selvfølgeli), og å prøve å feile i et forhold. E jo mange prinser som viser sæ å være frosker når man først innleder et forhold med dem[:)]

jeg har vært sammen med 2 uten om mannen jeg er gift med
tror ikke han tenker så mye over mine to ekser

ORIGINAL: Juliette

Kremt....host..var DET mange?[8|]

mine foreldre synes det e mange... æ har visst blidd oppdratt sånn at man helst skal vente til den rette kommer, og forbli med han[:)]

Jeg pleier å si jeg har hatt 3 kjærester.

Og 3 "uhell". Litt moro må man da vel kunne ha det da man er singel[8|] Jeg er ihvertfall ikke skapt til å leve i sølibat, og jeg gidder heller ikke å være sammen med noen for å være sammen med noen.

Og min nåværende samboer synes ikke noe om mine meninger, men det må han da leve med. Han har nemlig bare hatt kjærester. Men han er like glad i meg for det.

Men nå snakker vi ikke om ekser eller tidligre kjærester da, jeg vet ikke hva eksene hans heter, selv om de bor i samme bygd, og motsatt. Fortid er fortid[;)]

Min samboer har aldri spurt om hvor mange jeg har hatt meg med og ikke kommer jeg til å si det heller. Det tilhører fortiden og syns ikke det er noe han bør vite egentlig! Jeg vet heller ikke hvor mange han har hatt.

ORIGINAL: cathrine24

Jeg pleier å si jeg har hatt 3 kjærester.

Og 3 "uhell". Litt moro må man da vel kunne ha det da man er singel[8|] Jeg er ihvertfall ikke skapt til å leve i sølibat, og jeg gidder heller ikke å være sammen med noen for å være sammen med noen.

Og min nåværende samboer synes ikke noe om mine meninger, men det må han da leve med. Han har nemlig bare hatt kjærester. Men han er like glad i meg for det.

Men nå snakker vi ikke om ekser eller tidligre kjærester da, jeg vet ikke hva eksene hans heter, selv om de bor i samme bygd, og motsatt. Fortid er fortid[;)]

ja, æ har no aldri hadd onenights, korteste "forholdet" varte vel i litt over 1 mnd

ORIGINAL: Maistte

mine foreldre synes det e mange... æ har visst blidd oppdratt sånn at man helst skal vente til den rette kommer, og forbli med han[:)]

Forteller du foreldrene dine om dette? [8|][:)]

Dette er ikke et tema mellom meg og foreldrene mine. Heldigvis[;)]

Dette er ikke et tema mellom meg og foreldrene mine. Heldigvis[;)]

nei, ikke her heller. men de vet jo litt om livet mitt da...[:)]

ORIGINAL: neselo

Forteller du foreldrene dine om dette? [8|][:)]

at jeg har fått samboer, at jeg SKAL bli samboer, og når kjæresten kommer på uanmeldt besøk? hmm

Kremt.. Jeg var bare 15 år og 9mnd da jeg begynte sammen med gubben..
Og til da hadde jeg noen, ja.. [8|]
Men eeegentlig glad for at jeg har prøvd noen.. Kunne ikke tenkt meg å ha prøvd kun en [8|]

Men har ikke hatt flere enn gubben siden vi begynte sammen, da [;)] hihi..

Eldste var 40, og jeg 15 [:-][&:][8|] hehehe...

hmm... godt at dere har holdt sammen så lenge da. men koffor kunne du ikke tenkt dæ å prøve bare en?

Mener du hatt sex med eller vært kjæreste med?

Jeg har hatt sex med tre stk (inkl min mann). 
Vært kjæreste med mange fler.. Og kysset/rotet med mange.

Men velgte å vente med å ha sex til  jeg traff en som jeg stolte på, og som jeg følte at vi hadde noe stødig sammen. Vi var kjærester/samboere i 3 år.
Hatt et one-night-stand, men med en fyr jeg rotet med i 3 mnd før, og som jeg kjente.
Møtte min mann som 20-åring, og vært trofast siden. :)

ORIGINAL: neselo

Min samboer har aldri spurt om hvor mange jeg har hatt meg med og ikke kommer jeg til å si det heller. Det tilhører fortiden og syns ikke det er noe han bør vite egentlig! Jeg vet heller ikke hvor mange han har hatt.

samme her[;)]
har egentlig ikke noe behov for å vite det heller...[8D]

ORIGINAL: KrepsenPrøverIgjen

Kremt.. Jeg var bare 15 år og 9mnd da jeg begynte sammen med gubben..
Og til da hadde jeg noen, ja.. [8|]
Men eeegentlig glad for at jeg har prøvd noen.. Kunne ikke tenkt meg å ha prøvd kun en [8|]

Men har ikke hatt flere enn gubben siden vi begynte sammen, da [;)] hihi..

Eldste var 40, og jeg 15 [:-][&:][8|] hehehe...

kanskje jeg misforstår.... hadde du som 15 åring sex med en på 40???[&:]

Back
Topp