MammaMia98
Forumet er livet
Dupper sover barna nå og hvor lenge. Herman sover slik han har gjort i mange mnd, så jeg gruer meg veldig til barnehage med mindre soving på dagtid..... [:o] Tror han sover mye altså - bekymrer meg litt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dunn
Sover stort sett 10 - 11t om natta. Så har han en hvil på dagtid på 1 - 3t.
Jeg snakket litt med legen og HS, for jeg synes egentlig han sover litt lite. Men de sa at disse små trenger forskjellig søvn alle. Noen har en dupp, andre to og alt er normalt.
I den "O store boken" til HS sto det. 10 - 13t. om natta og en hvil på 1-3t på dagtid nå. Så da er jo Eirik gj.snittlig [:)]
ORIGINAL: MammaMia98
Sover stort sett 10 - 11t om natta. Så har han en hvil på dagtid på 1 - 3t.
Jeg snakket litt med legen og HS, for jeg synes egentlig han sover litt lite. Men de sa at disse små trenger forskjellig søvn alle. Noen har en dupp, andre to og alt er normalt.
I den "O store boken" til HS sto det. 10 - 13t. om natta og en hvil på 1-3t på dagtid nå. Så da er jo Eirik gj.snittlig [:)]
Så om et barn sover fra 19 på kvelden til ca 5 på morgenen og har en times dupp på dagen så er det normalt for en ettåring? Det syns jeg høres horibelt lite ut igjen... [:o]
Herman sover i snitt 13 timer på natta og 4 timer på dagen. Noen ganger mer også....
ORIGINAL: Emmely og mamma.
Emmely er nok ganske lik herman og sover 4 timer på dagen, og fra ca 19- 8 om natta...
Nå i juleferien synest hun det er greit å stå opp kl 6-7[&:][&:][&:] Men jeg skal ikke klage...
Snuppen min, har den første kvilen bare etter ca 1 1/2 time våkentid på morgenen å da sover hun 1-2 timer...
Neste kvil ca 1 å da sover hun ca 2 timer, sover hun mindre en dette trenger hun faktiskt en til dupp på en halv time i 5 tiden..... [:)] Men hun sover jo godt på natta så da vil ikke jeg endre på sovingen hennes...
Men dagmammaen vil og de liker ikke jeg[:(][:(][:(]
ORIGINAL: Imogene
William kuttet ned til 1 dupp nå rett før han fylte året, av seg selv.
Den er ca. kl. 12, både hjemme og i bhg og varer rundt 2 timer.
Legger seg et sted rundt kl. 20 og sover 12-13 timer.
ORIGINAL: mamsentilwilliamsånn er det her å, syns hun sover veldig mye, men når hun er i bhg så sover hun bare halvparten ,så det å være hjemme nå i julen tror jeg hun synes er deilig å sover derfor mere[:D]
Når William våkner kl 0800 legger han seg kl 1000 og sover i 2-3 timer, idet siste har han sovet i 4t også[:-] Så legger han seg igjen etter et par timer men da sover han bare en time+-[:)]
ORIGINAL: Imogene
William kuttet ned til 1 dupp nå rett før han fylte året, av seg selv.
Den er ca. kl. 12, både hjemme og i bhg og varer rundt 2 timer.
Legger seg et sted rundt kl. 20 og sover 12-13 timer.
Oi, så heldig dere er som begynner så seint på jobb. Når Eirik begynner i bhg nå må han være der kl. 7 så jeg rekker min jobb [:o]
ORIGINAL: Emmely og mamma.
Emmely er nok ganske lik herman og sover 4 timer på dagen, og fra ca 19- 8 om natta...
Nå i juleferien synest hun det er greit å stå opp kl 6-7[&:][&:][&:] Men jeg skal ikke klage...
Snuppen min, har den første kvilen bare etter ca 1 1/2 time våkentid på morgenen å da sover hun 1-2 timer...
Neste kvil ca 1 å da sover hun ca 2 timer, sover hun mindre en dette trenger hun faktiskt en til dupp på en halv time i 5 tiden..... [:)] Men hun sover jo godt på natta så da vil ikke jeg endre på sovingen hennes...
Men dagmammaen vil og de liker ikke jeg[:(][:(][:(]
Må si jeg skjønner dagmammaen din da. Om hun har flere barn som sover så må det nesten samkjøres litt. Ellers er det umulig for de.