Hvor mange....

ella1

Gift med forumet
har fått full "full klaff" ved første IVF forsøk??
Noen som har solskinnshistorier å dele med oss som skal gjennnom/holder på med behandling?!

Tuuuuuuuuuusen takk[:D]

ORIGINAL: ella1

har fått full "full klaff" ved første IVF forsøk??
Noen som har solskinnshistorier å dele med oss som skal gjennnom/holder på med behandling?!

Tuuuuuuuuuusen takk[:D]

Vi var vannvittig heldige og fikk full klaff ved første ICSI-forsøk
Vi hadde prøvd i 2,5 år da vi startet opp med behandling, men jeg følte at jeg snek litt i køa her inne da jeg ble gravid, for det var så mange som hadde prøvd lenger som ikke var blitt gravid...
Det var i allefall verdt alle nedturene, tårene, fortvilelsene og skuffelsene og få den lille blå streken som betyr så uendelig mye. "Resultatet" er nå nesten 5 mnd gammel og jeg gleder meg allerede til å starte opp med søskenforsøk senere[:)]

Fikk full klaff på 1 ICSI. Resultatet ble ei lita snuppe, som nå venter på om hun har ei søster elelr en bror i magen til mamma! [;)] ! søskenforsøk - teste på mandag! [;)] Hadde da prøvd i 3 1/2 år og med 1 negativ AIH bak oss.

ORIGINAL: Nesing

Jeg var like heldig som *blomsterpia* og fikk faktisk fullklaff på første forsøk! Hadde da prøvd i over fire år, gjennomgått fem runder med AID, diverse operasjoner og undersøkelser, laparaskopier to ganger, medikamentbehandling osv. Når testen lyste pos mot meg knakk jeg nesten sammen av glede. Visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg! Håper en eller flere av dere er like heldige. Mitt lille mirakel er i dag snart 2 år og ni mnd og holder mamma´n sin i vigør [;)]. Akkurat slik det skal være! Kan nevne at jeg skriver i "jeg"-person fordi jeg ble/er alenemamma. Men det går strålende! [:D][:D]

Ikke for å kuppe tråden, men måååå bare kommentere at jeg var så glad på dine vegne når du fikk positiv test[:)] Så virkelig fortjent etter alt du har vært gjennom[:)] Jeg var jo på ferie da du skulle teste, og lette hotellet rundt etter en publikumspc så jeg kunne sjekke BV om det var oppdatering fra deg[:D] En gledens dag!

Så bra folkens[:D]
hjelper alltid å høre at det klaffet for andre..
Nå gleder jeg meg om mulig bare ENDA mer[:D][:D][:D]

Vi var også så heldige å lykkes på første IVF[:D] 

Resultatet er to jenter på 10 mnd nå, var virkelig lykken med det ene superegget![;)] 

Det er så verdt hver eneste bølgedal, hver eneste spray med synarela, hver en topp med hetetokter og tanker om at det "aldri kommer til å gå veien"...

Lykke til!![:)]

Dette var jo en oppmuntrende tråd!![:D][:D][:D]

Kjenner at jeg blir mer positiv til dette første forsøket nå etter jeg leste den

Her var det og full klaff på første ICSI forsøk[:)] Fikk ut bare 4 egg og bare 1 kunne brukes, så at det ble befruktet og virkelig var et gullegg er helt utrolig[:)] Mannen sier vi har brukt opp flaksen vår og at det ikke er vits å tippe lotto mer[:D][:D]
Kommer aldri aldri til å kunne takke legene som hjalp oss nok... Jeg er sikker på jeg sa tusen tusen takk 100 ganger til legen dagen vi satte inn[8D][:D] Hun lo av meg til slutt og sa det er derfor vi er her[:)] Vi har fått verdens beste gave som jeg unner ALLE her inne å få også[:)][:)]

Spira satt på 1.ICSI her. Vi hadde prøvd i 2 år og det var sambo som var "problemet". Er 15 uker på vei nå, og tørr endelig å tro at dette holder veien inn:D

Å, så mange som har lyktes på 1. forsøk[:)]

Gleder meg til å komme i gang nå[:D]

ORIGINAL: SkattIMagenSnart

og det er ikke lenge igjen nå[;)]
så fort jula har lagt seg,og januar kommer så er dere igang!![:D][:D][:D]

ORIGINAL: ella1

og det er ikke lenge igjen nå[;)]
så fort jula har lagt seg,og januar kommer så er dere igang!![:D][:D][:D]

M-m, er så glad for at vi fikk time såpass fort[:)]

signerer på det sterkeste [:D]

Vi lyktes og på 1. ICSI [:D] Etter 3 års prøving ble vi endelig gravide, og har nå en nydelig datter på snart 10 mnd. [:D]

Vi fikk også full klaff på første ivf[:D]

Resultatet er nå blitt en liten gutt på snart 15 mnd[:D]

Håper dere andre er like heldige!!!

Lykke til! Holder fingrene krysset for dere alle[:)]

Eeeeelsker solskinns historier altså!![:D]
Flere som har noen?

Vi var så heldige å få full klaff men en gang!
Etter å ha prøvd i ett år ble vi henvist til utredning i Porsgrunn og der fant de kjapt ut at det var hos mannen min problemet lå og at vi måtte i gang med icsi for å ha noen sjans på barn.
Jeg startet med spray og sprøyter og produserte 17 egg hvorav fire stkker ble befruktet. Ett ble satt inn, tre frosset ned og jaggu meg satt ikke sønnen vår som et skudd med en gang, gitt!
En nydelig treåring er resultatet av vårt første og hittill eneste forsøk på assistert befruktning.

Og nå skal vi i gang med nye forsøk, i håp om et søsken....

Back
Topp