Hvor mange...

*Sandermamma*

Forumet er livet
Har planer om å kjøpe ny vogn??

Jeg [:D]
Men usikker på hvilken vogn [8|]

usikker, har jo veldig lyst, men det er bare shopping-galskapen som slår inn, har jo vel igrunn ikke bruk for ny, men vi får se.. regner med det blir ei ny ei etter ei lita stund kjenner jeg meg selv rett[8D]

Jeg har lyst på en zapp, som ekstra trille.. ellers tror jeg jeg må nøye meg med de vognene jeg har,og har hatt;)

Til Marie hadde vi simo kombi, kjøpte en brio race som sportsvogn.. Så har vi hatt en mutsy i hus, men den solgte vi før vi begynte å bruke den for vi fikk tak i en brukt bugaboo som lillebror har brukt. Vi har også philandteds søskenvogna og ei lita reisetrille..  ha ha ha.. offameg..

har lyst..men har simo kombi og quinny..
Skal smiske litt med mamma kanskje huner med å sponser litt.[;)].

Her å!!![:D]
men vet ikek hvilken neda..må en tur til sverige og finne ei![:D]

Jeg har ikke tenkt så langt enda. Har ikke tatt i bruk sportsdelen til vognen (emmaljunga duo combi) så må først se om den er så bra som jeg håper og tro.
Er den det så har vi vogn en god stund enda, og kommer sikkert ikke til å kjøpe ny med det første!! *tror jeg* [:D][;)]

ORIGINAL: Leno

Jeg har ikke tenkt så langt enda. Har ikke tatt i bruk sportsdelen til vognen (emmaljunga duo combi) så må først se om den er så bra som jeg håper og tro.
Er den det så har vi vogn en god stund enda, og kommer sikkert ikke til å kjøpe ny med det første!! *tror jeg* [:D][;)]

samme her [:)] bare vi har brio, ikke emmaljunga

Æ!! Men vet ikke kordan [&:][8D]
Vil ha en som ikke e så superdyr, men må være bra [:)]

Store planer her og, men gud så vanskelig å bestemme seg[:o]

samme her, men vi har simo! [:)]

ORIGINAL: Helene22

samme her, men vi har simo! [:)]

Simo her også [:)]

Back
Topp