Hvor mange

kate

Gift med forumet
er anonyme her inne! Altså hvem er super forsiktig med å legge ut personlig eopplysninger, bilder osv? Tatt i betraktning at kjente kan finne dere igjen her og snoke....

Har noen venninner som vet hvem jeg er her inne, men de vet også hva vi går igjennom.
Men har ikke lagt ut bilder av meg eller samboer. Kunne sikkert gjort det, men vil jo være
litt forsiktig.  [8|]

Jeg er forsiktig, vil ikke at enkelte skal kjenne meg igjen. Men merker at jeg mer og mer begynner å bli litt mer avslappet, altså begynner å bry meg mindre og mindre om noen snoker. Men legger overhode ikke ut bilder, fullt navn, adresse osv.... de liker jeg ALDRI å gjøre på internett. Det tar jeg heller på pm hvis det skulle falle meg inn...

Jeg var litt forsiktig da jeg var prøver, ville ikke at kolegaer skulle hvite dette, de hvet fortsatt ikke hvordan dette barnet ble til. Såjeg er nok fortsatt litt forsiktig med full navn her ute, men ikke på PM da, og bilder fins det jo.

ORIGINAL: Apple

Jeg vil være veldig anonym! Prøver å være veldig forsiktig med hva jeg legger ut av info og legger ikke ut noen bilder. Kommer heller ikke til å legge ut navn og bilde av bebisene når de kommer. 

Men anonymiteten gjelder her på nettet, en annen sak er å møte folk herfra på ordentlig, da må man jo nesten si hva man heter og vise ansiktet sitt. [:D] 

He he...jeg syns jeg ser deg med kamuflashe på treff og noe al av zorro forkledning med stor mage[8D]Er nok greist å la være, da blir du iallefall lagt merke til, eller kanskje sperret inne[:D]

jeg er forsiktig med hva jeg legger ut, ikke bilder, navn, bosted og slikt..
men hvis noen som kjenner meg går litt inn for det vil de fort finne ut at det er meg, siden jeg skriver hvis vi skal bort, hvor vi skal og slikt og har sagt hva jeg jobber med og hva jeg studerer.
men sånne perifere bekjente vil nok ikke ha det like enkelt med å finne det ut, tror jeg.. og da er målet mitt nådd.=)

Back
Topp