Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg har kjøpt klær brukt av ei venninne.. Hu har tydeligvis hatt shoppinggalskap, for dette er altså fra str 62-98, hovedsakelig, noen få større plagg. Klær i str 50-56 er vasket og lagt i skapet, og det er mye mer enn hva vi får brukt!!!! Så i går organiserte jeg det i plastbokser sammen med klær jeg allerede hadde kjøpt/fått. Ikke noe vi MÅ ha nå hehe.Vis vedlegget 165665
Har bare 1 body og bukse i str 50.. er det kanskje greit å ha noen i tilfelle huber lita? Er så usikker...
Enig, er vanskelig å vite på forhånd. Her brukte vi 50 og 56 om en annen. Brukte nok 50 de første 6 ukene i alle fall. Samtidig kjedelig å kjøpe masse i 50 om man får en plugg som går rett inn i 56. Sååå... Jeg ville nok ventet og sett det an og så evt sendt ut noen for å handle litt bodyer og strømpiser om behovet er der (og man har butikker og folk lett tilgjengelig).Det varierer jo veldig hvor store de er. Begge guttene mine har startet på 44 og brukt 50 lenge, mens andre jeg kjenner har brukt 50 i en ukes tid og så vært over på 56.
Enig, er vanskelig å vite på forhånd. Her brukte vi 50 og 56 om en annen. Brukte nok 50 de første 6 ukene i alle fall. Samtidig kjedelig å kjøpe masse i 50 om man får en plugg som går rett inn i 56. Sååå... Jeg ville nok ventet og sett det an og så evt sendt ut noen for å handle litt bodyer og strømpiser om behovet er der (og man har butikker og folk lett tilgjengelig).
Har bare 1 body og bukse i str 50.. er det kanskje greit å ha noen i tilfelle huber lita? Er så usikker...
Da er det sikkert greit å ha litt i bakhånd jaJepp kjøper nok inn litt flere neste gang jeg er nedover, og beholder bare lappen på så det kan byttes eventueltMå reise minst en time for å komme til en butikk som selger babyklær
![]()
Body str 50: 6 stk
Bukser 50: 4 stk
Body. 56: 12 stk
Bukser. 56: 10 stk
Pysj 50/56: 5 stk
Strømpebukser 1 stk
Body. 62: 8 stk
Bukser. 62: 6 stk
Pysj. 62: 4 stk
Strømpebukser 2 stk
Veldig i tvil om det er for lite eller for mye, men tenker at jeg kan heller spe på etterhvert![]()
Kommer jo veldig an på. En gulpebaby kan fort gå gjennom 6 skift på en dag. Så det spørs jo litt hvor glad du er i å vaske klærEr det nødvendig med "så mye" i starten? Dette er ikke ment som kritikk altså, men jeg er så utrolig usikker på hvor my jeg skal kjøpe til henne.. Iallfall i str 50? Førstefødte her, så alt er nytt