Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg har to små avent flasker, 5 store avent flasker, 2 store flasker i et annet merke.. De fire store avent flaskene har jeg vann i som koker opp og setter i kjøleskapet så snuppa har til mme også får 220 ml mme på morran... Så flasker har jeg nok av[8D] 10 stk til sammen[8D]
Har fire stk, men bruker dem jo i grunnen ikke [&:] Eneste nå når jeg var på fest at jeg har fått litt rotasjon på de derre flaskene! Håper forøvrig jeg slipper det også, for det styret var no herk syns jeg [:'(][:D]
3 mam flasker 3 store aventflasker og 1 liten en..og en sånn prix flaske[8D] mam flaksene blir brukt til mme..og de andre til å ha ferdig kokt vann på for å sette i kjøleskapet[:D]
jeg har 11 jeg bruker mye oxo har jeg minst 20 som jeg aldri bruker.. de 20 fikk jeg av søstera mi, men liker de ikke...
de 11 jeg bruker er 4 avent og 7 mam
Hadde ekstremt mange flasker.. (en bærepose full) [&:] Men han ville ikke ta noen av de, så de har æ gitt bort.. Han vil bare ha mam flaskene.. Så nu har æ 4 mam flasker.. [;)]
Jeg har 5 flasker, siden snuppa ikke ville ta flaske måtte jeg prøve ut forskjellige typer. Har Dr.brown, Avent, Nuk og Mam (denne er den eneste flaska hu tar, så den har jeg to av).
Men det går i pupp her da [:D] Sjelden jeg er borte fra henne.
Jeg har 10-12 her og 8-10 hos mamma... [:o][:o][:o]
De er fra Jonathan var bebi da, nå bruker jeg bare en som jeg pumper på. Skjønner ikke hvorfor jeg har alle de flaskene stående i skapet en gang jeg... [8|]
Jeg har to små avent (som fulgte med pumpa...) og 4 store avent(som vi kjøpte på salg). Jeg bruker stort sett bare en stor en når jeg pumper, og så har de ellers vært i bruk 3-4 ganger, når vi har hatt barnevakt. [;)]
jeg har 11 avnet flasker og 3 mam flasker og 4 chicco flasker(men de bruker jeg ikke,er ALT for lit hull i de[8D]) har så mange for jeg gidder ikke å sette på oppvaskesmaskinen hver dag[8D][:D]
1 mam, en liten nuk og avent og til slutt en med en dødningehode (det svenske merket.
Er litt frustrert i og med at Filip har kommet ut av flaskedrikkingen, og driver heller å biter og blåser i flaska.
eg har ni flasker, men kjøper stadig flere.. et ork og altid måtte sette på oppvaskmaskinen kver dag for å ha reine flasker.. så det blir v[:)]el 3-4 te