Hvor mange...?

her er jeg meget fornøyd med 2:) jeg skal tross alt klare å følge opp disse jeg har:) vi er to foreldre i hus, ergo passer det fint når barna driver hver sin idrett som kræsjer tidsmessig:) skulle helt klart hatt en baby til jeg, men kun pga babytiden, så hadde det blitt for mye for min del;)

Hehe synes det var litt morsomt det du skrev, for jeg (23) og min søster (24) har akkurat fått ei lita søster da min far har funnet seg en yngre kjæreste som ikke hadde barn fra før. Og da synes jeg så synd i henne som har så gamle foreldre (etter hvert:P) og ingen søsken på sin alder når hun blir eldre. De sier nemlig det kun blir med hun ene. Nesten litt egoistisk av dem selvom jeg unner alle å få barn! :-)
Håper lillesøster får seg en flott mann som ønsker mange barn :-)
Hehe, ja det er jo ganske så kjedelig å være enebarnet ja, med søsken som kunne vært foreldrene dine :p
Artig med småsøsken da, hehe :-)

Morsomt at du skrev det du og, for samboer (27 år) og hans bror (26 år) skal få en lillesøster i februar :p svigerfar og dama var visst litt uheldige, haha.. men han er 47/48 og hun er jo godt over 40 selv. Hun har to barn hun og, på 26 og 17. Trodde ikke mine egne ører jeg :-O
Celina får en tante som er 4-5 mnd YNGRE :P

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

2-3 barn tror jeg :-) samboer har sagt 4, men det tror jeg blir i meste laget for meg :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Hehe, ja det er jo ganske så kjedelig å være enebarnet ja, med søsken som kunne vært foreldrene dine :p
Artig med småsøsken da, hehe :-)

Morsomt at du skrev det du og, for samboer (27 år) og hans bror (26 år) skal få en lillesøster i februar :p svigerfar og dama var visst litt uheldige, haha.. men han er 47/48 og hun er jo godt over 40 selv. Hun har to barn hun og, på 26 og 17. Trodde ikke mine egne ører jeg :-O
Celina får en tante som er 4-5 mnd YNGRE :P

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app
Oi :O At dem orker å begynne på ny da! Nå skal de liksom leve livet og være besteforeldre.. Huff :P Jaja vi kan alle være litt uforsiktige i blant!:P

Back
Topp