Hvor mange...?

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Hvor mange barn tenker dere er ok? Jeg har hele tiden vært bestemt på at to får holde i massevis, men nå etter at nr to kom er jeg jammen ikke sikker!! :) følelsen med nr to var helt annen en jeg forventet på en måte, å vi koser oss SLIK!! <3

Vi har setta strek me nr 3 no :)
Men sånn innerst inne kunne eg nåkk tenkt meg enda en.. Men tre får holde :)
Eg kjem i fra en søskenflokk på 4 og kunne ikkje vært nåen av dem foruten ;)

Skulle jo alltid bare ha to, men tanken på nr 3 streifer meg stadig :P Tror nok ikke mannen går med på det, han sa jo vi bare skulle ha ett barn under den heftige fødselen til nr 1 :D

Jeg har alltid tenkt 3 stk, men etter at nr 2 kom så er jeg egentlig ganske fornøyd med de 2 jeg har:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har tre nå, og er ganske enig om at vi hvertfall ha en til, kanskje to ;)
Jeg har alltid ønsket meg fem barn :P
Er enebarn selv, og har alltid savnet søsken...

Vi har 3 herlige barn, så her blir det ikke fler ;) var først på 2 barn, så skulle vi se om vi ville ha en til når minste var 5-6 år.. meeeen nr 3 kom akkurat 13 måneder etter nr 2 :P

Jeg vil ha 3, men gubben vil ha 2. Han har selv to brødre, og det var nok litt for mye liv laga med dem, så derfor han bare vil ha to barn selv. Jeg er enebarn og unner ingen å være enebarn. Det var skikkelig kjedelig, og har alltid savnet et søsken. Så derfor minst 3 ;)

Nå har vi to, den ene er hans biologiske. Han syns vel det er nok, men jeg vil ha en til om noen år når vi har fått kjøpt hus :-) skal nok klare å få overtalt han til det ;-) Var også enebarn på en måte, med tre halvsøsken som var over 20 år eldre (attpåklatt sa du?) og det var sååå kjedelig :( Så jeg vil ha en flokk på 3 :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Har hele tiden vært bestemt på 3. Men etter å ha fått min første nå kunne jeg tenkt meg kanskje 4, eller til og med 5? Haha:D Samboeren sier han sikkert er fornøyd etter neste om det blir gutt, for da har han begge kjønn. Hvis ikke ville han prøve på en tredje, men tviler på en fjerde hos han.

5 barn :) så 4 til her !! :p prøve på neste til høsten tror vi :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi har 2 gull her og 1 gull i himmelen... og planen etter det er HVERTFALL 1 barn til
jobber med saken som bare rakkern :P
litt artig å tenke på, men vi er begge spådd 5, både mannen og jeg.
Tror ikke jeg tør få fler enn 5 heller... for tallet 3 ga meg ingen lykke
eneste mulighet må være tvillinger siste gangen...
Men vi tar en omgangen, håper vi hvertfall... for svangerskapa mine er tøffe nok med hyperemessis og mye vektnedgang!

Vi har vært veldig bestemt på at vi skulle ha iallefall to og gjerne tre, men der stopper det :)

Har lyst på 3. Har sagt at jeg vil se det an barn for barn. Hvordan svangerskapet, fødsel og tiden etterpå er. Hadde enkelt svangerskap, haste ks og har verdens blideste lille jente som sover hele nettene. Så nå kan jeg godt ha uendelig med barn. Men får se det an etter neste om det blir to eller tre :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Har alltid ønsket meg 3, men nå lager vi barna hos legen og siste kostet oss 100 000 så tviler jeg får mannen med på en til, er jo ikke sikkert det klaffer på første forsøk heller og nå bør vi bruke tiden på de to herlige vi har fått.

Nå har vi to, den ene er hans biologiske. Han syns vel det er nok, men jeg vil ha en til om noen år når vi har fått kjøpt hus :-) skal nok klare å få overtalt han til det ;-) Var også enebarn på en måte, med tre halvsøsken som var over 20 år eldre (attpåklatt sa du?) og det var sååå kjedelig :( Så jeg vil ha en flokk på 3 :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Hehe synes det var litt morsomt det du skrev, for jeg (23) og min søster (24) har akkurat fått ei lita søster da min far har funnet seg en yngre kjæreste som ikke hadde barn fra før. Og da synes jeg så synd i henne som har så gamle foreldre (etter hvert:P) og ingen søsken på sin alder når hun blir eldre. De sier nemlig det kun blir med hun ene. Nesten litt egoistisk av dem selvom jeg unner alle å få barn! :-)
Håper lillesøster får seg en flott mann som ønsker mange barn :-)

Vi har to og der blir det stopp! Mannen har to søsken og synes det var et for mye når han vokste opp - evig plass i midten i baksetet siden han er yngst :P Hadde jeg hatt noen lunde greie svangerskap så hadde jeg sikkert ville hatt flere barn, men jeg tør rett og slett ikke å bli gravid igjen. Orker bare ikke å gå gjennom et svangerskap til, hverken fysisk eller psykisk!

Er selv enebarn og drømmer om stor familie! :-) 4 barn var drømmen.. Har 3 nå. Mannen kommer ifra søskenflokk på 4 og synes det er helt topp! :-) Så vi får se når minste er 1-2 år. Vil ikke ha for stor aldersforskjell. Barn er fantastiske!!! Vi er heldige som får være mammaer!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde tenkt to helt til jeg fikk to... det gikk så fint og etter en stund ønsket vi oss en til begge to :) har egentlig lyst på flere barn, men kan jo ikke bare få i det uendlige, de skal følges opp også, så vi stopper på 3 :) :) Føler meg som verdens heldigeste som har 3 nydlige barn :)

Jeg har i utgangspunktet alltid hatt lyst på "mange" barn 3 eller flere, etter at jeg mistet min bror i en ulykke så tenkte jeg at jeg ikke ville ha 2 hvertfall enten 1 eller 3 eller fler fodi jeg følte meg veldig ensom på en spesiell måte etter jeg mistet broren min.
Nå har vi 2, sambo ønsker egentlig ikke fler, jeg har forferdelige svangerskap og føler at vi er komplett på en måte så ender nok opp med 2 barn alikevel hehe
Men skulle det skje et "uhell" og jeg ble uplanlagt gravid så tar vi nok imot det med åpne armer :-)

Back
Topp