Hvor mange..?

Inemor

Juni-spire i magen <3
Sommerfuglene <3
..av dere har fortalt den gledelige nyheten til deres nærmeste (foreldre, svigerforeldre etc)?

Skravle, skravle... :P

V har gjort det ;)
herregud d e vanskelig å holde seg ;)

Vi hadde ikke tenkt å si noe denne gangen, men mannen klarte ikke la være å si noe til mora si ;) mamma har fått vite det av familien til mannen haha.. Pappa vet det ikke enda da :p

Her vet ingen, ingen har visst at vi skulle prøve heller :) Synes det er veeeldig vanskelig å ikke bare buse ut med det! Får se om jeg klarer å holde meg til vi får skjorta med skriften "Jeg skal bli storesøster" på :)

Last edited:
3 venninner som prøver og er gravide vet det :) og mor mi siden jeg mista i sa i aug. Så sa jeg at neste gang jeg blir gravid så sier jeg det til deg med en gang :p

Mine svigerforeldre og min svoger vet det.. :) Ellers vet tre veninner av meg det..

Her er det bare mannen som vet det og bestevenninna mi :)

mine to venner, min nærmeste familie vet om det, så lenge de visste om dette prøverør forsøket, kunne ikke lyve å si det ikke hadde gått :p også mine nettvenner...
så skal vi si det til hans familie (nærmeste) om 4 uker til etter ultra, hvis alt er bra,
ellers er det hemmelig her helt til jul!

Her vet sambo og jeg det. I tillegg har jeg delt nyheten med min beste venninne som også er gravid (og hennes mann). :) Vi venter nok ei stund før vi forteller flere.

3 av mine beste venninner, og bestekompsien til sambo :) Tenker å fortelle nærmeste familie om en uke. Blir vanskelig å forklare hvorfor jeg ikke skal på jobb :P
Ellers vet jeg ikke om jeg orker å bruke så mye energi på å holde det så veldig hemmelig :P

Mamma,satt på kjøpesenteret og tissa på pinnen slik at jeg kunne vise henne at det lyste GRAVID da vi skulle møtes;) Ellers ett par venninner.Bor på et lite sted så ønsker ikke at noen i nærmiljøet får vite det på en stund.

Jeg har fortalt til ei venninne som også er gravid, bestevenninna mi, en kollega (det er jo DE vi omgår mest til vanlig, føles greit at en person på jobb veit), og våre mødre. Jeg hadde tenkt til å holde tett helt til 12 uker, men det ser ut til at et symptom på å være gravid (det dukker opp hos begge to) er null selvkontroll på å fortelle det! Vel, nå holder det for en stund. De som nå veit tåler en kontrabeskjed om den skulle komme, så da er det greit synes jeg.

Kun bestevenninna mi som også prøver :) men tenker vi vil holde det hemmelig helt frem til jul til resten av de rundt oss :)

Back
Topp