Ellen. Forumet er livet *MIA* 10 Sep 2013 #21 Blødde ikke en dråpe i forrige svangerskap, og håper jeg slipper det i dette også. Skulle bare ønske jeg snart følte meg litt gravid også nå
Blødde ikke en dråpe i forrige svangerskap, og håper jeg slipper det i dette også. Skulle bare ønske jeg snart følte meg litt gravid også nå
Aleksing Elsker forumet *MIA* Påskeliljene 2022 ❤️ 10 Sep 2013 #22 Blødde mye forrige svangerskap, måtte ta jern for å kompensere Denne gangen har jeg bare spotta litt fra tid til annen. ____________________________________ 10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
Blødde mye forrige svangerskap, måtte ta jern for å kompensere Denne gangen har jeg bare spotta litt fra tid til annen. ____________________________________ 10.04.14 Klor deg fast lille spire <3
I inghan Betatt av forumet 10 Sep 2013 #23 Har ikke hatt blødninger i dette svangerskapet enda. Men hadde små blødninger under svangerskapet med storebror
Har ikke hatt blødninger i dette svangerskapet enda. Men hadde små blødninger under svangerskapet med storebror