Hvor mange

Hvor mange har hatt blødning

• En

Votes: 2 6,9%
  • Flere

Votes: 5 17,2%
  • Ingen

Votes: 22 75,9%

• Antall som har svart
    29

Waspis

Flørter med forumet
*MIA*
Jeg tror småblødninger i i svangerskapet er vanligere enn man tror!
jeg har hatt ett par små, har du?

Jeg spotter nesten hver dag, men det er pga sår på livmortappen.

Jeg har blødd 2 ganger.. Og det har vært på mensdatoen.. tilfeldig?? Kanskje... Uansett er det alltid litt skummelt med blod...

Har ikke hatt noen blødning verken med nr 1 eller hittil med nr 2. *tvitvi*

Jeg har hatt en blødning, varte i ca 2 dager. Men det var før jeg visste jeg var gravid, ca 3 dager før IKM, så jeg trodde det var tande rød som kom. Ikke hatt noe etter det heldigvis :)

Ingen blødning så langt i sette svangerskapet eller i det første. Men tror det er ganske vanlig.

Dette er fjerde gangen jeg er gravid. Jeg har ett barn. Hadde ingen blødninger den gangen det gikk bra, og så langt ingen nå. :) men jeg blødde endel de gangene det ikke gikk bra, så jeg ser på blødninger som veldig skummelt. :(

Jeg har hatt to bittesmå, knapt tydelig, og utflod i omtrent alle regnbuens farger!
tre uker siden noe av dette, og minsten hadde bankende hjerte i uke 8

Har 2 svangerskap bak meg, 3 inkl. dette! Jeg har blødd 1 gang, å det var da jeg mistet! Har hittil ikke blødd i dette svangerskapet *heldigvis* håper så sterkt at dette går bra :)

Hadde kraftige blødninger i uke 9 med nr 1. Var sikker på at jeg hadde mistet og dro rett på akutten pga mengden blod. Der var det et lite knøtt med bankende hjerte og de konkluderte med at jeg mest sannsynlig hadde mistet en tvilling. Er i mitt tredje svangerskap nå og opplevde kun en ørliten festeblødning 10 dpo denne gangen.

Ingen blødning enda, så krysser fingrene det holder seg slik :)

Jeg har ikke hatt noen blødning dette svangerskapet. I forrige blødde jeg litt i uke 30. Da fikk jeg panikk, men det gikk greit og i dag har jeg en stk 4 år gammel hyper gutt!

Med førstemann kan jeg ikke huske blødning.. Med andremann hadde jeg blødninger gjennom hele svangerskapet (første i uke 7-8). Denne gangen spottet jeg litt når jeg skulle ha mensen (altså når jeg tok test)..

Har ikke hatt noe jeg kan kalle blødninger jeg heller. Jeg fikk litt "utvannet" blod på papiret etter sex en gang, men det kom aldri noe mer.

Back
Topp