Hvor mange...

Caroline89

Gift med forumet
Er vi igjen her inne?? :)

Sitter nedi Spania på ferie, og ante fred og ingen fare da jeg ikke har vært her inne før idag.. Det var da jeg oppdaget at det skjer litt av hvert her med nytt forum, grupperinger, favorisering osv - noe jeg overhodet ikke vil være en del av! :)

Derfor vil jeg fortsette å være trofast og bli igjen her inne på des2010 forumet, noe jeg håper andre også har lyst til slik at det fortsatt er muligheter for å stille spørsmål, sammenlikne barn ifht utvikling osv.. Ikke like enkelt hvis man er den eneste som blir igjen :)

Men har forstått det som om det er et par igjen, så rop ut så jeg får oppdatert meg på hvem som holder igjen! :D

Lag avstemmning ;)

Jeg er her.....Selv om d ikke funka på en go stund så har d komme seg nå! du var nok heldig å slapp unna pga ferienemoticon

Hatt d fint på ferie? hvor har dere vært?

Frøken Lillan skrev:
Lag avstemmning ;)

Jeg klarer ikke :D He he, prøvde nå - men hjerneceller er ikke min største greie! :)

manfred skrev:
Jeg er her.....Selv om d ikke funka på en go stund så har d komme seg nå! du var nok heldig å slapp unna pga ferienemoticon

Så bra! Godt å høre at det er igjen folk her! :D

Jada, vi er på ferie enda! :) Vi er i Spania, torrevieja :) Helt nydelig med ferie! Vi reiser hjem igjen på søndag, da har vi vært her i 9 dager. Helt fantastisk. Linnéah har oppført seg eksemplarisk på hele reisen. Flyturen gikk som en drøm, og her nede koser hun seg forferdelig mye med sol, varme, bading, og sitter i sanda med bøtte og spade og storkoser seg :D Skal legge ut masse bilder når vi kommer hjem igjen, gleder meg til å vise frem! :)

Ellers, er det noe mer her inne jeg ikke har fått med meg? :)

Eg er både her og der emoticon Hadde aldri klart å "kutte" forumet som eg har hengt på dag og natt siste året sånn helt plutselig emoticon

Caroline89 skrev:
manfred skrev:

Jada, vi er på ferie enda! :) Vi er i Spania, torrevieja :) Helt nydelig med ferie! Vi reiser hjem igjen på søndag, da har vi vært her i 9 dager. Helt fantastisk. Linnéah har oppført seg eksemplarisk på hele reisen. Flyturen gikk som en drøm, og her nede koser hun seg forferdelig mye med sol, varme, bading, og sitter i sanda med bøtte og spade og storkoser seg :D Skal legge ut masse bilder når vi kommer hjem igjen, gleder meg til å vise frem! :)

ahhh, hørtes deilig ut. bare litt misunnlig merker jeg ;) Nei, asså d har egentlig vært veeeeldig stille her siden opp pussinga av forumet. d var ikke så mange som fikk skrevet noe, så vi venta vel i spenning ganske lenge!

Ønsker dere fortsatt go ferie, og nyt resterende dager, gleder meg til bilderemoticon

manfred skrev:
Caroline89 skrev:
manfred skrev:

ahhh, hørtes deilig ut. bare litt misunnlig merker jeg ;) Nei, asså d har egentlig vært veeeeldig stille her siden opp pussinga av forumet. d var ikke så mange som fikk skrevet noe, så vi venta vel i spenning ganske lenge!

Ønsker dere fortsatt go ferie, og nyt resterende dager, gleder meg til bilderemoticon

Tusen takk for det! Det skal nok ikke bli noe problem å nyte restrerende dager nei :D

LeonoraD: Tuuusen takk! Godt det er noen som klarer å fikse opp! :)

Så godt å se at det er flere her inne, da går det kanskje ann å holde det gåent :D

Jeg er her - og har vært på ferie :) Ser at det har skjedd mye mens jeg har vært borte - og ikke alt er like hyggelig. Men vi overlever nok :)

er her

_sil_ skrev:
Er på begge jeg :)

emoticon  litt her og litt der :)

Back
Topp