Hvor mange vogner har du hatt?

  • Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet
Vi har 3 vogner og to barn. 1 barnhagevogn til 1,5 åringen og en city mini som vi hadde hjemme og som vi brukte til henne før hun ble storesøster. Vi har også en søskenvogn nå som vi har en på 7 uker også.
 
Kun en;) har planer om å skaffe oss en til til barnehagestart i august:)
 
Jeg har to vogner til et barn. Ene er omtrent ubrukt, står nå hos svigers så vi slipper drasse med vogn når vi skal dit. Blir nok satt i bhg til sovevogn npr den tid kommer.
 
3 vogner til 1 barn;) En tfk til hverdagsbruk, en babyjogger mini gt i bilen og en babyzen yoyo som vi bruker på flyplasser.
 
Hadde først en montain buggy til nr en. Den byttet vi i tfk når nr to kom. Fant ut nr en kunne trenge vogn han også og kjøpte en tfk til. Kjøpte en billig vogn til nr to i bhg. Nå venter vi nr tre og har en emmaljunga til henne.
 
1 sånn kombivogn med bag- og sportsdel og en reisetrille som vi også brukte til babysetet frem til han flytta over i større bilstol.
 
2 vogner til 2 barn. Vurderer nå om tredjemann skal få ny vogn, eller om vi skal bruke den etter storesøster.
 
Er på fjerde vogna nå. På ett barn.
Først kjøpte vi en emmaljunga scooter brukt.
Så arvet vi en basson duo vogn. Då kjøpte jeg en crescent city som jeg nå har solgt.
Og så kjøpte jeg baby jogger city elite.
Skal selge scooteren og basson-vogna skal brukes som barnehagevogn.
 
Har klart oss med en vogn til ett barn (bugaboo cameleon) i 2 år. Kjøpte BJ city elite for 1 mnd siden for å bruke fram og tilbake til bhg til 2-åringen mens bugabooen frem til sommeren kun er sovevogn i bhg for å spare denne. Kommer til å bruke bugabooen som hovedvogn til nr 2 med søskenbrett til eldste. Imponert over vogna som etter 2 år med mellom 4 og 15 km trilling daglig ser ut til å holde stand og kunne brukes til nr 2 :)
 
4 på det meste :p når har vi 3.
Simo kombi
Quinny zapp
Babytravel bankokk.
 
Ett barn, en vogn. Blir kanskje barnehagevogn til høsten, hvis det er behov.
 
1 vogn til førstefødte som kommer i mai :) Brio go :)
 
3 stk til et barn:
-Bugaboo cameleon
-Bumbleride indie løpe/terrengvogn
-Chicco liteway som ligger i bilen/flyplassvogn

Veldig fornøyd med alle tre, føler viner godt dekket :)
 
7 vogner til 2 barn. Har 3 nå. Funnet en til jeg ønsker meg men nå tror jeg det får være nok.
 
Back
Topp