Hvor mange vet om graviditeten?

Har fortalt til svigers (fordi jeg klarte å sende en ganske avslørende melding til svigermor, som skulle til samboer :p), sjefen (er sykemeldt) og tannlegen :D

Kun meg og mannen min foreløpig! Regner med at resten får vite det først når jeg ikke kan skjule det lenger ;)

Bare min mamma foreløpig.
Men blir nok å fortelle nærmeste familie løpende etterhvert som det passer (besøk osv..) og så må jeg få sagt det til sjefen. Gruer meg litt...

Her veit samboeren og far min om det :) Pappa fikk vite om det fordi jeg hadde rosa spotting den dagen jeg sku treffe han så da måtte det bare fortelles for jeg var livredd. Ellers veit frisøren det (sku å farge håret få dager etter positiv test) og legen.
Også har jeg måtte fortelle det på jobb da jeg jobber med utagerende pasienter, så sjefen og enkelte kollegaer veit om det :)

Våre foreldre, søsken og noen venner... Ble avslørt på fest samme dagen som testen ble tatt. Vi skulle ikke si noe før 12 uker, men det gikk i vasken gitt

Mannen min, min beste venninne og to vennepar. Både gruer meg og gleder meg til å fortelle det til resten...[emoji85]

Back
Topp