Hvor mange vet om graviditeten?

Aili

Glad i forumet
Septemberhjertene 2018
Har dere fortalt til noen enda? :) Vi forteller nærmeste familie etter TUL om alt er bra.

Her vet min mor og søster det. Og sjefen min. Ellers blir vi nok å fortelle det til nærmeste familie og venner etter uke 12 [emoji4]

Mamma og pappa, ene søstra Mi, og kommende gudmor.

Ene sjefen, mor, far, søster og 2 venniner [emoji4]
Litt lyst å fortelle det til mormor som har brukket armen,hun hadde trengt en gladnyhet..
Tror jeg forteller hun det og svigers etter TUL.

Kun meg og sambo. Får besøk av mamma neste uke, og vurderer å fortelle det da siden jeg ikke kan drikke vin sammen med henne[emoji16]

Våre foreldre og søsken vet om det, pga omstendighetene med spontanabortere mine..
Planen er at våre besteforeldre (kommende oldeforeldre) skal få vite det i uke 9-10 og resterende familie og venner i uke 12..
og resten av verden etter OUL i uke 18 [emoji2]

Jeg, barnefaren og en venninne [emoji2]

Føler jeg må fortelle sjefen snart, siden jeg er på uke nr 2 med sykmelding, men gruer meg sånn..

Her vet så å si alle det [emoji28] Våre foreldre, søsken, kommende storesøstre, de fleste på jobb (fortalte sjefen i uke 5) andre etter hvert pga kvalme, og når ungene vet så vet jo skolen og bhg også så [emoji23] Har heldigvis vært på TUL hvor ting stod bra til og er nå 8+3 så tar det ikke så tungt mtp at jeg er helt sengeliggende og hjelpesløs. [emoji28]

Har ikke fortalt det til noen andre enn legen min.. Ikke engang samboer vet det. Tenker å fortelle han det på valentines. Han klagde ifjor på at jeg ikke ga han noe. Så da skal han i alle fall få noe i år [emoji28]

Må være deilig å fortelle det til noen! Synes det er ganske slitsomt å skjule det til tider, spesielt nå når formen ikke er på topp:confused:

Her vet så å si alle det på grunn av tidligere graviditet som ente med abort i fjor.
I tillegg synes jeg det er deilig at familier og nære venner vet siden jeg føler meg kvalm til tider og det merkes godt at noe er annerledes:)

Svigermor skjønte det etter at hun var hos oss på middag og jeg hang over doen som en gris. Hun begynte å strikke vognpose med en gang, så kjempe stas! Min søster, 2 venninner, 2 kompiser og meg og sambo. Vi venter med å fortelle det til barna..
Resten får det med seg når magen begynner å vokse. Har ingen behov for å meddele nyheten til alle og enhver, spesielt ikke sosiale medier osv.

Familie og slektninger, får vite det etter uke 12 [emoji5] Vil helst prøve å vente til vi vet kjønnet, men får se hvor lenge vi klarer å holde det hemmelig [emoji28]

Sjefen, en kollega, og en venninne. Og så klart mannen da;)

Har ikke fortalt det til noen andre enn legen min.. Ikke engang samboer vet det. Tenker å fortelle han det på valentines. Han klagde ifjor på at jeg ikke ga han noe. Så da skal han i alle fall få noe i år [emoji28]
Oi. Skal du vente en hel måned før du forteller det til samboeren? :o

Her er det bare vi to som vet det. Tror jeg forteller det til sjefen om en ukes tid. Jeg tenkte det kunne være lurt å være litt i forkant i tilfelle jeg blir like plutselig kvalm som jeg ble første gang jeg var gravid.

Såpass, da er det god til å holde på hemmeligheter.. Hadde jeg ikke fortalt det til samboeren min hadde han nok blitt kjempesur :P

Mine to bestevenner, mannen så klart og hans mamma og pappa [emoji4] Resten får vite det når vi ikke kan skjule det lenger [emoji13] Har ikke noe stort behov for å si det til flere. Er greit som det er nå [emoji4]

Back
Topp