Hvor mange vet kjønn?

Nøffe

Betatt av forumet
Hvor mange av dere har vært på ultralyd å fått vite kjønn allerede? Hvilken uke var su i når du fikk vite kjønnet, og hvilket kjønn er d? [emoji39] Syns dette er så spennende, selv om det ikke har noe å si hvilket kjønn d er [emoji39]

Syns også dette er kjempe spennende! Jeg har bestilt tul i uke 14, håper å få vite kjønnet da, rett før jul :D

Superspennende er det! :happy:

Vi var på Ultralydklinikken forrige fredag, da var jeg 12 + 6. Legen var skråsikker på at det var en gutt, for utstyret var ganske... heftig. Og sto rett opp mot nord som han sa. Hahaha.

Vi fikk flere filmer og, noe som var helt fantastisk. Lillegutt var superaktiv! Ser på den flere ganger om dagen :happy::Heartblue

Vi var på Ultralydklinikken forrige fredag, da var jeg 12 + 6. Legen var skråsikker på at det var en gutt, for utstyret var ganske... heftig. Og sto rett opp mot nord som han sa. Hahaha.

Vi fikk flere filmer og, noe som var helt fantastisk. Lillegutt var superaktiv! Ser på den flere ganger om dagen :happy::Heartblue
Så fantastisk ❤️

Har ei venninne som flere ganger fikk vite at det var gutt, og når baby kom ut var det jente. Dem hadde fått bildet av utstyret på det ene ultralyd bilde. Så når ungen kom ut så sa legen oi vi må ha glemt noe igjen på innsiden for der var det ikke noe gutte utstyr gitt. Ei flott jente der i mot :).
Dette var for 17 år siden da :p

Gyn gjettet/hintet til gutt på UL 11+5, men det er ikke noe jeg tar for gitt at stemmer. Har magefølelse på gutt selv, så det blir spennende å se på OUL i starten av januar.

Har ei venninne som flere ganger fikk vite at det var gutt, og når baby kom ut var det jente. Dem hadde fått bildet av utstyret på det ene ultralyd bilde. Så når ungen kom ut så sa legen oi vi må ha glemt noe igjen på innsiden for der var det ikke noe gutte utstyr gitt. Ei flott jente der i mot :).
Jeg kjenner ei som måtte abortere en gutt i uke 14, etter å ha fått vite at barnet ikke var levedyktig etter en fostervannsprøve. Jordmødrene kunne ikke si med sikkerhet hvilket kjønn han var, enda han lå rett foran de. Venninna mi hadde nok heller ikke visst, om det ikke var for fostervannsprøven.

De har ikke antydet noe enda til meg, håper å få en liten kvalifisert gjetning før jul nå. Tar det ikke for god fisk at de har rett så tidlig da, men gøy å få en pekepinn. De har jo forhåpentligvis oftere rett enn feil. :P

Hehe ja, har hørt at det skjer, og dette sa vi til legen også, men han sa at han sjelden hadde vært så sikker som han var nå. Men blir det jente blir jeg kjempeglad da og, så spiller ingen rolle:Heartblue:Heartpink:happy:

Åh, gleder meg til jeg får vite kjønnet [emoji2] Alt blir liksom litt mere ekte da føler jeg [emoji39] Vi har allerede funnet navn til begge kjønn, men jeg må snart begynne å kjøpe litt småtteri, og da må jeg vite kjønnet først [emoji39][emoji7]

Vi fikk antydet gutt på tul i uke 13+0. Jeg skjønte ikke helt hvordan hun så at det var gutt, selv om hun prøvde å forklare. Vi har 3 gutter fra før og med dem har jeg sett at det var gutt ganske tydelig, men det var på oul. Så jeg gleder med til oul i januar for å se om jeg klarer å se en liten tut da[emoji7]

Ååå, blir så frista til å bestille time! Har oul først 11. januar, så spørs om jeg klarer å vente til da.

Back
Topp