Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastiskSuperspennende er det!
Vi var på Ultralydklinikken forrige fredag, da var jeg 12 + 6. Legen var skråsikker på at det var en gutt, for utstyret var ganske... heftig. Og sto rett opp mot nord som han sa. Hahaha.
Vi fikk flere filmer og, noe som var helt fantastisk. Lillegutt var superaktiv! Ser på den flere ganger om dagen
Superspennende er det!
Vi var på Ultralydklinikken forrige fredag, da var jeg 12 + 6. Legen var skråsikker på at det var en gutt, for utstyret var ganske... heftig. Og sto rett opp mot nord som han sa. Hahaha.
Vi fikk flere filmer og, noe som var helt fantastisk. Lillegutt var superaktiv! Ser på den flere ganger om dagen
Jeg kjenner ei som måtte abortere en gutt i uke 14, etter å ha fått vite at barnet ikke var levedyktig etter en fostervannsprøve. Jordmødrene kunne ikke si med sikkerhet hvilket kjønn han var, enda han lå rett foran de. Venninna mi hadde nok heller ikke visst, om det ikke var for fostervannsprøven.Har ei venninne som flere ganger fikk vite at det var gutt, og når baby kom ut var det jente. Dem hadde fått bildet av utstyret på det ene ultralyd bilde. Så når ungen kom ut så sa legen oi vi må ha glemt noe igjen på innsiden for der var det ikke noe gutte utstyr gitt. Ei flott jente der i mot .
Dette var for 17 år siden da
Har ei venninne som flere ganger fikk vite at det var gutt, og når baby kom ut var det jente. Dem hadde fått bildet av utstyret på det ene ultralyd bilde. Så når ungen kom ut så sa legen oi vi må ha glemt noe igjen på innsiden for der var det ikke noe gutte utstyr gitt. Ei flott jente der i mot .
Dette var for 17 år siden da