De sier jo at tredje er en luring!Hadde termin i går.. 3 barn og overtid.. Begge mine to andre kom før termin.. Virker ikke som ho her har planer om å komme med det første...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sier jo at tredje er en luring!Hadde termin i går.. 3 barn og overtid.. Begge mine to andre kom før termin.. Virker ikke som ho her har planer om å komme med det første...
Skjønner jeg godt! Er tre dager bak deg...Førstegangs og 5 dager på overtid her... Blir bare mer og mer utålmodig. Magen bare vokser og vokser. Føles som han ikke har planer om å komme ut i det hele tatt. Det er forsåvidt helt ok de dagene jeg ikke har vondt noen steder, men man blir jo litt småsprø av å gå sånn.
Skjønner jeg godt! Er tre dager bak deg...
Hvilke avtaler har du med kontroll osv?
Man blir så skuffet når man våkner om morgenene etter nok en natt hvor det ikke har skjedd noe. Gikk 10 dager over med første. Hadde i gen tegn på noe som helst før riene startet. Ingen slimpropp, ingen maserier, ingen tegningsblødning, ikke noe rensel på do eller noe annet. Da hadde jeg forsonet meg med at jeg kom til å bli satt i gang på dag13.Jeg har time for overtidskontroll på onsdag (9 dager over) - noe som føles som en evighet til...! Og så sa jordmor på helsestasjonen at jeg sannsynligvis vil bli igangsatt på dag 12 (lørdag) dersom ikke noe skjer før. Det er da enda en trøst.
Håper han kommer av seg selv før den tid, men jeg har så langt ikke kjent noen særlige tegn på det... Men man får kanskje et litt pessimistisk syn på det etter å kontinuerlig tenke "kanskje han kommer i dag/natt" over en lengre periode uten at noe som helst skjer...
Hva med deg?
Jeg har time for overtidskontroll på onsdag (9 dager over) - noe som føles som en evighet til...! Og så sa jordmor på helsestasjonen at jeg sannsynligvis vil bli igangsatt på dag 12 (lørdag) dersom ikke noe skjer før. Det er da enda en trøst.
Håper han kommer av seg selv før den tid, men jeg har så langt ikke kjent noen særlige tegn på det... Men man får kanskje et litt pessimistisk syn på det etter å kontinuerlig tenke "kanskje han kommer i dag/natt" over en lengre periode uten at noe som helst skjer...
Hva med deg?

Man blir så skuffet når man våkner om morgenene etter nok en natt hvor det ikke har skjedd noe. Gikk 10 dager over med første. Hadde i gen tegn på noe som helst før riene startet. Ingen slimpropp, ingen maserier, ingen tegningsblødning, ikke noe rensel på do eller noe annet. Da hadde jeg forsonet meg med at jeg kom til å bli satt i gang på dag13.
Kontroll på onsdag her også. Slik jeg skjønte de på jordmor, skal jeg henvises til kontroll på sykehuset dag 7 over, og siste frist for igangsetting er dag 10-11. Slik er praksisen her. Ser enden på dette...men fy fader den virker lagt borte.
Har mista troen...tror ikke noe skjer av seg selv denne gangen her. Vi får holde hverandre oppdatert. Føler vi er noen av de siste som venter, i og med at siden er full i barne- og ammetråder![]()
Ja, det er det å klare det, ikke lett!Det er nok lurt å prøve å tenke sånn - altså at man kommer til å gå til man blir satt igang. Så får man litt mer ro. Hvis man klarer, da![]()