Ringde sjukhuset för och få en tidigare tid. Dom skulle ringa tillbaka efter dom pratat med jordmor [emoji57]
Håper du får komme inn før, krysser fingrene for deg[emoji1374]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ringde sjukhuset för och få en tidigare tid. Dom skulle ringa tillbaka efter dom pratat med jordmor [emoji57]
Noen her som har bestemt seg for vogn? Eller kanskje kjøpt/bestilt allerede?
Blir Bugaboo donkey her, den får vi plass til i bilen og sportsdelene kan være begge veier [emoji4]
Blir samme vogn herSer at vi kan få den for litt over 15 000 ny hos babyshop (man kan melde seg inn i kundeklubben og få 10% rabatt på første kjøp). Er jo og sjekker finn, men de komplette vognene selges for ca 12 000 her. Da synes jeg ikke at vi sparer nok på å kjøpe brukt....
Blir Bugaboo donkey her, den får vi plass til i bilen og sportsdelene kan være begge veier [emoji4]
Blir samme vogn herSer at vi kan få den for litt over 15 000 ny hos babyshop (man kan melde seg inn i kundeklubben og få 10% rabatt på første kjøp). Er jo og sjekker finn, men de komplette vognene selges for ca 12 000 her. Da synes jeg ikke at vi sparer nok på å kjøpe brukt....
Blir samme her ogsåEtter å ha hatt endel venninner som har byttet fra andre vogner til bugaboo, både fox og donkey, er jeg ikke i tvil om at jeg skal gjøre den investeringen fra start istedet for å prøve å se om jeg liker noe annet.
![]()
Og når de i tillegg blir født på vinteren. For oss er det viktigste at den er lett og kommer inn i bilen..
Jeg ser bare litt mørkt på lange trilleturer med to barn, tror fort det blir tungt... Uten at jeg har testet det ut.Og når de i tillegg blir født på vinteren.
Ellers er jeg usikker på utstyr.
For oss er det viktigste at den er lett og kommer inn i bilen..
Jeg ser bare litt mørkt på lange trilleturer med to barn, tror fort det blir tungt... Uten at jeg har testet det ut.Og når de i tillegg blir født på vinteren.
Ellers er jeg usikker på utstyr.
Har prøvd vogna i butikk, og venninner har den som søskenvogn, og jeg synes ikke den er tung å trille. Da er det med baby og en 2åring. På vekt er det en haug andre vogner som er tyngre...
Tror vi skal gå for maxi-cosi seter som kan klikkes rett på vogna også! Ellers synes jeg utstyr er vanskelig selv.. men prøver å samle erfaringer fra venninner som har fått babyer det siste året
Nei, har testet den ut selv i butikk og den er lett og fin!
Tenker mer når barna blir 10 kg hver, så blir det ganske tungt å dytte på.. Tenker turer opp mot 5 km kan gå greit, men å dytte den langt ut i skogen har jeg liksom ikke behov for ;-) Tror jeg da..
Hvordan er formen deres nå? Har runda 20 uker og begynner å bli så stor allerede [emoji15][emoji85] De sparker opp mot ribbeina og ned mot skambeinet allerede, og jeg tenker på at jeg bare er litt over halvveis [emoji23] Bekkenløsningen er drøy og blir så fort andpusten og sliten.
Sånn, det var dagens klaging [emoji6][emoji23]
Vært på min 5. ultralyd, var så vidt jeg orket å se på skjermen.. ;-) Nå skulle hun bare måle mange verdier, så får ikke akkurat hilst så mye på de..
Men alt ser bra ut, og de er fremdeles litt større enn gjennomsnittet.![]()
Har ikke begynt å diskutere fødsel enda, kommer senere..
Så bra[emoji5] Jormor sa til meg på forrige ultralyd at de som oftest så at ivf-barn, både enlinger og flerlinger var litt større enn gjennomsnittet. Samme var nemlig mine[emoji5] pga de visste eksakt befruktning osv.
Hvilke tanker har du gjort deg ang fødsel om jeg kan spørre?[emoji5]
Nå har jeg begynt å se litt på fødeprogrammer (i all hovedsak jordmødrene på nrk), og jeg har begynt å akseptere at det skal skje en fødsel...
Men håper jeg kan føde vanlig med epidural og at de ikke venter til ungene er altfor store med å evt igangsette meg.
Tror nok jeg bare må ta det som det kommer.
Men skal vel greie å komme meg gjennom det. Er ikke redd for smertene, men redd for det å miste hemningene og bare svare masse tull. Er en ganske sindig person fra før av..