Hvor mange venter nr 2?

Mammatrollet

Andre møte med forumet
Hei!
Er innom her av og til, men har ikke klart å få helt oversikt over hvor mange det er her som venter nr 2.
Jeg har ei datter som straks er 2 1/2 år og venter nå nr 2 i august.
Jeg hadde keisersnitt med første mann fordi hun lå i seteleie så jeg er fryktelig spent på hva som skjer denne gangen. Hadde en bra opplevelse med keisersnitt, så jeg gjør gjerne det en gang til.

Hei!
Vi venter også nr.2 i august. Vi har ei jente som nettopp ble tre fra før. Det blir spennende å se hvordan de reagerer på å bli storesøstre[:)] Aurora sier hun gleder seg, men hun forstår det nok ikke helt enda.. [:)]

Jeg venter også nummer 2 i august [:)] Har en sønn på 4 år og 4 måneder, han gleder seg stort til å bli storebror[:D]

Venter nr 3 jeg

Ja det skal bli gøy å se hvordan de "store" barna tar en ny liten baby i familien. Natalie er opptatt av at hun skal ha en lillebror. Prøver å si at det kan være at hun får en lillesøster også. Men da ser hun bare strengt på meg og sier: Nei Lillebror! Hun er nok så opptatt av at hun også skal ha en lillebror siden en liten venninne av henne fikk lillebror for noen uker siden...

Venter nr 2 nå og har en sønn på 9 år....han vil helst ikke ha en søster.
UL viste ikke skjønnet så det blir spennende å se hva det skal bli da.

Jeg venter nummer to i begynnelsen av august. Har en sønn på 15 måneder. Skal på ultralyd i morgen, må innrømme at jeg håper det blir en jente - men vi tror begge det blir gutt. Håper selvfølgelig at alt er bra med den lille uansett kjønn[:D]

Tok også keisersnitt sist, hadde ikke festet hodet og var såkalt stjernekikker. Ble bestemt keisersnitt når jeg var 10 dager på overtid, tok keisersnittet dagen etter. Håper jeg slipper det neste gang, fikk nesten ikke se sønnen min før etter flere timer. Ikke morsomt for en nybakt førstegangsmamma[8|]

Back
Topp