Hvor mange våte bleier ?

Milloo

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Hvor mange våte bleier har dere små no ca om dagen? Virker som mini her på 4.5 måned har veldig lite for tiden. Han bæsjer 1-3 ganger dagen , gulper , men mye mindre tiss. No har han hatt på seg samme bleie i over 12 timer denne natten å den er bare pitte litt våt. Han har spist 2-3 ganger i løpet av de 12 timene. Kanskje ikke så effektivt som jeg har trodd da :p
 
Hvor mange våte bleier har dere små no ca om dagen? Virker som mini her på 4.5 måned har veldig lite for tiden. Han bæsjer 1-3 ganger dagen , gulper , men mye mindre tiss. No har han hatt på seg samme bleie i over 12 timer denne natten å den er bare pitte litt våt. Han har spist 2-3 ganger i løpet av de 12 timene. Kanskje ikke så effektivt som jeg har trodd da :p
Samme her, mye gulping, 1-3 bæsjebleier på dagtid. Det varierer, men jeg tipper ca 5 våte bleier i løpet av døgnet?
 
Har ikke helt oversikten over våte bleier, men det med natt så har min gutt innimellom hatt nesten tørr bleie fra kl 19 til kl 6, selv med en mating mellom der. Til gjengjeld virker det som om ALT kommer på morrakvisten, og da renner det gjennom på sidene :p
 
3-4 våte, 1 bæsjebleie :)
 
Vi har run 5 til 6 tror jeg, men kan gå litt i rykk og napp gjennom døgnet. Tisser veldig mye på natta, men midt på dagen kan det ta mange timer før vi trenger å skifte bleie :)
 
Back
Topp