Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var på en i uke 12, og en i uke 15. Har egentlig ikke behov for flere før oul nå, de verste bekymringene har stilnet og det er liksom ikke noe spennende å se
Har vært på to, en i uke 6+5 og en i uke 9+5. Skal så ha i uke 12. Da er det nok, før oul
Har vært henvist, så har ikke ruinert meg Sist var jeg kun i uke 12 (betalte selv) og en 3D i uke 25 i tillegg til oul. Men når man mister i MA får man litt bedre oppfølging...
Skal i løpet av uka eller neste uke på TUL.. er da 9+ noe til 10+ noe alt etter når jeg får komme inn. Min sønn lå under snitt i vekst resten av svangerskapet etter OUL, så med han var jeg på UL Ganske ofte. Var på totalt 13 ul inkl TUL og OUL
Jeg har vært to ganger til nå, første gang 7+4, men da trodde legen det var noe galt med embryoet, så jeg fikk ny ul 8+3 og da var alt bra.
Er nå 12+2 og skal på ul igjen i morgen [emoji846]
Har vært på 6 ultralyder, har vært henvist til alle pågrunn av nylig dødfødsel så de har tilbudt seg mye for at jeg skal kunne senke skuldrene! En av dem har vært pågrunn av spotting og smerter. Har ul i morgen og den 4.juni. Får ultralyd annenhver uke fram til uke 24 så hver uke etter det [emoji28]