Hvor mange ultralyder?

KR90

Blir kjent med forumet
Hvor mange uker er du på vei, og hvor mange ultralyder hr du vært på til nå? [emoji4]

Jeg var på en tidlig ul i u7 pga IVF, og var på en ul når jeg var 11+2 [emoji2] (er i dag 12+5)
Har jo såååå lyst til å se spiren hver uke, men det blir fort så dyrt [emoji28][emoji28]
Er hvertfall kjempe spent på neste ul da vi får vite kjønnet, men vet ikke om vi klarer å vente til oul eller om vi bare må bestille en til privat ul [emoji85][emoji12]

Jeg var 7+1 og 10+5, begge to privat. Skulle gjerne vært hver uke jeg også. [emoji23]

Neste blir nok OUL. Eller.. vi får se hvor tålmodig jeg er :)

Her har jeg vært på to , en 6+4 grunnet ivf og en 9+0 for å få se at det fortsatt er liv. Neste blir nok oul:)

Vært på tre, (5+2, 7+3 og 11+2), skal på en til før oul (16+4).

Var 7+4 og 9+4 etter henvisning fra fastlege pga blødninger og MA i fjor. Skal privat 12+5 for å sjekke om det ser ok ut (nakkefold etc)

Har vært på 2 hittil, 1 pga IVF og 1 pga blødning, er 11+3 i dag, skal på en 12+6... så er jeg litt usikker på hva jeg gjør etter det og før OUL.

Har vært på 3 stk til fastlege. En rundt 6-7 uker, en på 9+1 og en 13+2

Har vært på 4: en tidlig (uke 7) for å få termin og sjekke liv. En før jeg dro for test i utlandet (uke 10). En på testen i utlandet (uke 12) og en her hjemme igjen for å sjekke nakkefold/nesebein osv. Neste ul blir oul og så blir det neppe flere. 3D kaaaaaaaanskje, men tror ikke vi rekker det

Var en gang - fordi jeg egentlig søkte om abort. Så de måtte se hvor langt jeg var på vei og at det var noe der. Da var jeg 6+6. Så en gang da jeg var 9+5 - da var det kontroll fordi jeg bestemte å beholde.

Var på en i uke 7+1 for å se at det var noe der med normal størrelse (pga tidligere erfaring), og i 9+1 for å se etter normal utvikling pga tidligere MA, og skal igjen når jeg er 13+4. Alt har vært privat. Etter den i uke 13 så er det nok med oul etterpå.

Har vært på intet mindre enn fem :O To fordi Danmark skulle ha rapport i uke 7 og 12, en pga. angst rett og slett, og to pga blødninger i uke 10. Blir nok en til før TUL pga angsten tenker jeg!

En foreløpig, 9+2. Skal igjen 12+2, 14+2 og oul uke 18.

11+1 og en ultralyd hittil [emoji4]
Ny ultralyd 12+5 [emoji173]

Kun 1, i uke 7:-). Får holde frem til oul om ikke behovet skulle melde deg for flere (om fastlege mener det er pga eldste var liten av vekst da han ble født)

Jeg har vært på en i uke 7 pga av blødninger (privat), å så skal jeg på en i uke 13 for å sjekke pga av langvarig små blødninger og ordinær da. Så her blir d 3 så fram til at alt er som d skal :)

Jeg har foreløpig vært i uke 6+4 og 9+2. Skal tilbake 12+0. Etter det blir det OUL. Ikke mer planlagt. Litt ekstra oppfølging (privat) pga to SA'er de siste månedene.

Eg var på ein i veke 8 og ein i veke 12+3. Neste nå er ordinær ultralyd i veke 18, deretter vekstestimering i veke 24, 28, 32, 36 og deretter igangsetting i veke 38, om ting ikkje skjer av seg sjølv. Eg har diabetes 1, så blir godt fulgt opp.

Back
Topp