HVor mange UL?

Jeg kommer til å ha 5, 4 pga eg er med på et prosjekt og den ordinære! :) første skal eg på fredag :)

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum
Hva slags prosjekt?

❤️❤️
Storesøster født september-2008
Lillebror (eller søster) januar-2015

Her har jeg vært på to. I uke 5 og uke 6. For å finne ut hvor langt jeg var på vei. Kommer til å bestille meg en nå i uke 13/14. Vil bare forsikre meg at det ser bra ut. En i uke 18/20 og veldig lyst på 3d i uke 29/32 ! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Tok du privat UL så tidlig?

❤️❤️

• Liker
Reactions: -B-
Hva slags prosjekt?

❤️❤️
Jeg skal være med på et prosjekt med graviditet og pcos.

Termin: 5.jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

• Liker
Jeg tok en da jeg var 8+4, og kommer ikke til å ta flere før oul. Men hvis de ikke ser kjønnet da, så spørs det om jeg må koste på meg en ekstra :)

Jeg har hatt to tidlige, i uke 6 og 7 (en privat og en med henvisning) pga. blødninger og nervøsitet siden jeg har dårlige erfaringer fra tidligere forsøk. Vi har planlagt en i uke 12/13 for å se om alt fortsatt er bra, forhåpentligvis er det det og i så fall blir det ikke flere utover OUL.

• Liker
En nå i uke 12, en i uke 15 og oul og så må jeg nok en eller to ganger til etter oul :p

<3 venter en vinterbebi <3

Sist hadde jeg bare 3 UL. En i uke 10 og en ordinær og en 3D. Denne gangen blir vel likt, syns det er koselig å se babyen i magen, får ett lite innblikk i hvordan dem har det. Syns graviditet er spennende. :) Tar så mange som jeg føler for egentlig :)

Blir nok bare en. vis ikke legen heviser til flere.
Gubben og mamma syntes det er unøvendig å betale for privat.

• Liker
Takk for svar alle sammen!

Ser det er veldig forskjellig så ble nok ikke veldig mye klokere. Har vært på en i uke 7 også skal jeg på en i uke 12 så ordinær og 3d tenker jeg i hvertfall :)

Fikk 4 offentlige de forigje gangene.
Legen min har ultralyd på kontoret og vil ta når jeg er inne på kontroll, i tillegg til de vanlige på sykehuset.

Var på tre forrige gang, og regner med at vi tar tre denne gangen også :) tidlig ul uke 11, ordinær i uke 18, og 3D uke 25-28 ;)

Tobarnsmamma i januar 2015<3

Back
Topp